سلامت نیوز : مدیرکل دفتر آمار و اطلاعات جمعیتی و مهاجرت سازمان ثبت احوال درخصوص رشد ازدواج پسران با دختران بزرگ‌تر از خودشان گفت: ارقام نشان می دهد که رشد ازدواج پسران با دختران بزرگ‌تر از خودشان در تمام این سال ها شیب ملایم داشته است و با توجه به میزان جمعیت تغییری نکرده است.

علی اکبر محزون در گفت و گو با پانا، با اشاره به آمارهای ازدواج پسران با دختران بزرگتر از خود، اظهار کرد: آمارهای موجود بدون کار کارشناسی بررسی شده است.

مدیرکل دفتر آمار و اطلاعات جمعیتی و مهاجرت سازمان ثبت احوال با بیان اینکه افزایش ازدواج‌های پسران با دختران بزرگ نگران کننده نیست، خاطرنشان کرد: افزایش این ازدواج ها جای نگرانی ندارد، زیرا نمودار جمعیت در کشور رو به رشد است و این موضوع سبب بالا رفتن آمار ازدواج می شود.

وی افزود: به طبع با افزایش آمار ازدواج این ازدواج ها که همیشه بین 10 تا 11 درصد کل آمار ازدواج بوده نیز افزایش می یابد.

محزون تصریح کرد: طبق آخرین داده های آماری ثبت احوال در سه ماهه اول سال 91 رقم این ازدواج ها 8/10 درصد، در سال 90 نیز 8/10 درصد و در سال 89 نیز به همین منوال بوده است البته در 87 این رقم 5/10 درصد بوده است.

مدیرکل دفتر آمار و اطلاعات جمعیتی و مهاجرت سازمان ثبت احوال ادامه داد: ارقام نشان می دهد که رشد ازدواج پسران با دختران بزرگ‌تر از خودشان در تمام این سال ها شیب ملایم داشته است و با توجه به میزان جمعیت تغییری نکرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha