یکشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۶
کد خبر: 74064

در صورت دریافت گزارش و اثبات تخلف و دریافت وجوه غیرقانونی با متخلف برخورد می‌شود و اگر همکاری چنین افرادی با تأمین‌اجتماعی به صورت قراردادی باشد، لغو قرارداد می‌شوند.

لغو قرارداد پزشکانی که زیرمیزی دریافت کنند

سلامت نیوز :  مدیرکل درمان مستقیم سازمان تأمین‌اجتماعی بهره‌مندی بیمه‌شدگان و بازنشستگان این سازمان از خدمات درمانی مطلوب را از جمله حقوق قانونی آنان دانست و گفت: مسائل و خواسته‌های بازنشستگان در حوزه درمان را به صورت جدی پیگیری می‌کنیم.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا ؛ دکتر عبدالکریم‌ چوبساز درنشست هم‌اندیشی روسای هیات مدیره کانون‌های کارکنان بازنشسته تأمین‌اجتماعی سراسر کشور، خدمات درمانی تأمین‌اجتماعی را رو به گسترش و بهبود ارزیابی و اظهار کرد: بیمه‌شدگان تأمین‌اجتماعی دریافت خدمات از مراکز درمانی ملکی را به مراکز طرف قرارداد ترجیح می‌دهند و طی سال گذشته بالغ بر 100 میلیون مراجعه به 349 مرکز درمانی ملکی انجام شده است در حالی که به 47 هزار مرکز طرف قرارداد 200 میلیون مراجعه صورت گرفته است.

چوبساز ترجیح مراجعه به مراکز درمانی ملکی تأمین‌اجتماعی را نشانه موفقیت حوزه درمان تأمین‌اجتماعی دانست و گفت: جدایی حوزه درمان تأمین‌اجتماعی از این سازمان مورد مخالفت گسترده بیمه‌شدگان قرار می‌گیرد و تأمین‌اجتماعی نیز با جدایی حوزه درمان به شدت مخالف است و در حال حاضر نیز حوزه درمان تأمین‌اجتماعی با مدیریت کلان این سازمان ارتباط بسیار مطلوب و مناسبی دارد.

وی در ادامه بر رفع مشکلات حوزه درمان تأمین‌اجتماعی و افزایش رضایت‌مندی بیمه‌شدگان تأکید کرد و گفت: با دریافت زیرمیزی و وجوه غیر قانونی به عنوان یکی از عوامل نارضایتی به شدت برخورد می‌شود.

چوبساز رسیدگی جدی به تخلفات پزشکی را از مهمترین اولویتهای تأمین‌اجتماعی بر شمرد و گفت: در صورت دریافت گزارش و اثبات تخلف و دریافت وجوه غیرقانونی با متخلف برخورد می‌شود و اگر همکاری چنین افرادی با تأمین‌اجتماعی به صورت قراردادی باشد، لغو قرارداد می‌شوند و در صورتی که تخلف از سوی همکاران رسمی تأمین‌اجتماعی انجام شود نیز به هیات رسیدگی به تخلفات اداری معرفی می‌شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha