سلامت نیوز :مجتبی اعلایی در حاشیه بیست و هشتمین همایش مددکاری اجتماعی در جمع خبرنگاران افزود: طرح پزشک خانواده در 8 استان کشور اجرایی می شود و در استان تهران نیز به دلیل مشکلات اجرایی و زیرساختی اجرای آن با تاخیر انجام خواهد شد که در حال حاضر نیز به دنبال رفع این مشکلات هستیم.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ وی تاکید کرد: در حال حاضر زمان مناسبی برای اجرای این طرح نیست و بعد از انتخابات پیگیری های لازم انجام خواهد شد.

معاون رفاهی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی مهمترین اولویت های این معاونت را توانمندسازی دانست و گفت: این معاونت در حوزه های حمایتی، بیمه ای و اجتماعی فعالیت می کند که در حوزه حمایتی در زمینه توانمندسازی در بخش بیمه ای پزشک خانواده و در حوزه اجتماعی نیز سازماندهی و ایجاد تمرکز در حوزه های فعال اجتماعی اقدامات لازم انجام می شود.

وی از تدوین لایحه ای در مورد فعالیت متمرکز دستگاههای فعال در حوزه اجتماعی خبر داد و افزود: در حال حاضر هیچ مرجعی برای هماهنگ کردن و ساماندهی فعالیتهای اجتماعی مختلف وجود ندارد به همین دلیل به دنبال این هستیم که در لایحه ای این موضوع را تدوین و به صورت قانونی در آوریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha