سلامت نیوز : 71 هزار نفر در آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی امسال ثبت‌نام کردند که از این تعداد حدود 51 هزار و 500 داوطلب زن و 19 هزار و 500 داوطلب مرد بوده‌اند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ پس از اعلام کلید نهایی سؤالات آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی در هفته آینده،واجدان شرایط استفاده از آیین‌نامه استعداد درخشان توسط دانشگاه محل تحصیل از 15 تا 23 مرداد فرصت دارند تا اسامی خود را ارسال کنند.

اسامی پذیرفته‌شدگان در آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های علوم پزشکی 6 شهریور است و ثبت‌نام این افراد در روزهای 13 و 14 شهریور انجام می‌شود، همچنین اسامی افراد جایگزین در صورت تصویب هشتم مهر اعلام می‌شود.

آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی 9 خردادماه در 30 شهر و 31 حوزه امتحانی برگزار ‌شد که 5 حوزه امتحانی جدید شامل شهرهای یاسوج، شهرکرد، سمنان، بوشهر و اراک در سال جدید به آن اضافه شده است.

این آزمون در 62 رشته برگزار شده است و در سایت سنجش آموزش پزشکی ظرفیت این رشته‌ها معرفی شده که رشته‌های پرستاری نظامی، تاریخ علوم پزشکی، مشاوره در مامایی، تکنولوژی گردش خون، بررسی سالمندی، مهندسی بیمارستان، سلامت سالمندی و مدیریت سلامت ایمنی و محیط زیست از جمله این رشته‌ها است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha