سلامت نیوز: جمعی از کارآفرینان و تولیدکنندگان استان البرز با ارسال نامه ای به نمایندگان استان البرز در مجلس شورای اسلامی نسبت به حوادث اخیر درباره کرم حلزون که سبب افزایش موج بی اعتمادی مردم در خصوص محصولات تولیدی این استان گردیده است، ابراز نگرانی کرده و خواستار برخورد قاطعانه با مسئولین دانشگاه علوم پزشکی البرز شدند.

به گزارش سلامت نیوز، متن نامه جمعی از کارآفرینان و تولیدکنندگان استان البرز به شرح زیر است:

برادران گرامی، جناب آقایان دکتر کولیوند و سردار اکبریان
نمایندگان محترم مردم کرج، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی
ضمن عرض ادب و احترام؛ به استحضار می رساند اخیرا اخباری مبنی بر توقف تولید یکی از محصولات آرایشی بهداشتی به نام (کرم حلزون) انتشار یافته که در کمال تاسف موجبات تشویش و بی اعتمادی افکار عمومی را فراهم آورده است. بدیهی است همواره وقوع حوادثی این چنین تلخ ناشی از هرگونه سوء مدیریت و بی تدبیری توام با زیاده خواهی و بی مسئولیتی اشخاصی غیرمتعهد به آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و می باشد و چگونه می توان بر این باور بود که وقوع حوادثی از این دست و با این وسعت با بی اطلاعی مسئولین مربوطه در دانشگاه علوم پزشکی استان البرز صورت پذیرفته باشد؟!!! آن هم در حالی که در بین امضاء کنندگان ذیل این نامه هستند کسانی که بارها به درخواستهای ناشی از مطامع شخصی مسئولین رده اول این دانشگاه تن در نداده اند.
لذا اینجانبان به عنوان جمعی از کارآفرینان و تولیدکنندگان این استان مراتب نگرانی شدید خویش را از حوادث اخیر که سبب افزایش موج بی اعتمادی مردم در خصوص محصولات تولیدی این استان گردیده است ابراز داشته و از حضرات به عنوان نمایندگان محترم مردم شریف این استان خواهشمندیم تا نسبت به برخوردی هرچه قاطعانه با مسئولین امر(دانشگاه علوم پزشکی استان البرز) اقدامی عاجل و مقتضی مبذول فرمایید.



همچنین این جمع، نامه ای به دکتر سجادی مدیرکل دفتر بازرسی و پاسخگوئی به شکایات وزارت بهداشت نیز ارسال کرده اند که به شرح زیر است:




برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha