سلامت نیوز : دستاوردی به نظر وجود ندارد اما به تنها چیزی كه می‌توان اشاره كرد به عنوان دستاوردهای دولت‌های نهم و دهم، بحث پزشك خانواده است كه بهتر است بگوییم فقط مطرح شد اما آن طور كه انتظار می‌رفت عملی نشد و كار وسیعی صورت نگرفت. واقعیت این است كه نكات مثبتی نمی‌بینم.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از اعتماد ؛ متاسفانه با ایجاد برخی دوره‌های آموزشی به خاطر ایجاد كمیت در حوزه پزشكی مسوولان كیفیت را فدای كمیت كردند و به همین خاطر ما شاهد بحران‌های زیادی در این حوزه هستیم و به دلیل این شیوه اشتباه مدیریت، در مسائل آموزشی هم با مشكل مواجه شده‌ایم.

در بخش دارویی و علمی دوستان زحمات بسیار زیادی كشیده‌اند اما به هر حال بیشتر این‌گونه احساس می‌شود كه در این حوزه تبلیغات فراوانی فقط صورت گرفته است اما كار عملی در حوزه صنعت دارو شكل نگرفته است و به همین خاطر باعث به وجود آمدن بحث بحران دارو شده است. همچنین باید اشاره كنم كه در فضای فرهنگی و سیاسی هم در این دو دوره ركود زیادی داشتیم و از مهم‌ترین مسائل كه نشان‌دهنده رفتار شتابزده دولت‌های نهم و دهم بود، بحث ادغام دانشگاه علوم پزشكی بود كه خسارات جبران‌ناپذیری برای همه ما به وجود آورد.

علی تاجرنیا
عضو سابق شورای‌عالی نظام پزشكی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha