سلامت نیوز : بعد از ظهر شنبه یک خانواده تهرانی برای گذران اوقات فراغت خود به دل طبیعت و جنگل‌های هزار جریب از توابع شهرستان نکا می‌روند. یکی از اعضای خانواده خانم 32 ساله برای گشت و گذار در جنگل از خانواده جدا ‌شد و با گذشت چند ساعت باز نگشت که خانواده از نبود او نگران می‌شوند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ مراتب به نیروی انتظامی اطلاع داده ‌شد و نیروی انتظامی از امدادگران هلال احمر برای یافتن زن جوان درخواست کمک ‌کردند.

مرتضی مرادی‌پور، مدیر کنترل و هماهنگی عملیات سازمان امداد و نجات هلال احمر در مورد جزئیات این حادثه به خبرنگار فارس گفت: در همان ساعات اول یک تیم پنج نفره از امدادگران کوهستان عازم جنگل‌های هزار جریب شدند اما به دلیل تاریک شدن هوا چند ساعت تلاش برای جستجوی این زن جوان نتیجه نداد.

وی ادامه داد: صبح روز بعد 13 امدادگر به همراه دو قلاده سگ در منطقه جنگلی جستجو را آغاز کردند و در نهایت این زن جوان ساعت 8 صبح امروز پس از 32 ساعت تلاش از لابه‌لای درختان پیدا شد که به طور سرپایی مداوا و به آغوش خانواده بازگشت.

این مسئول در سازمان امداد و نجات از خانواده‌ها خواست تا کودکان و افراد نا آشنا را هنگام تفریح در مناطق کوهستانی و جنگلی تنها رها نکنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha