سلامت نیوز: دکترعلی ربیعی وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی روز گذشته  از بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی میلاد بازدید کرد .

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مرکز روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی،‌ دکترربیعی درجریان این بازدید پنج ساعته با مدیران ،‌پزشکان و پرستاران این بیمارستان گفت و گوکرد.

دراین بازدید وزیرتعاون، کارورفاه اجتماعی ازنزدیک درجریان روند رسیدگی به طراز مالی این بیمارستان قرارگرفت .

براساس این گزارش ،دکترربیعی اظهارداشت: ‌بیمارستان میلاد از لحاظ کیفیت کاروخدمات پزشکی،کادرپزشکی وپرستاری وهمچنین برنامه بیمارستانی ازجمله بیمارستانهای ممتازبه شمارمی رود به طوری که می تواند به عنوان الگویی برای سایربیمارستانهای کشور محسوب شود .

دکترربیعی اعلام کرد: ماباید با اتخاذتدابیروی‍‍‍ژه در جهتی حرکت کنیم که بیمه شوندگان جهت درمان، نیازی به پرداخت پول نداشته باشند .

وی افزود:‌باگسترش نظام جامع بیمارستانی ، می توان دراین جهت اقدام های موثری انجام داد .

شایان ذکراست وزیرتعاون، کارورفاه اجتماعی ضمن بازدید از بخش های سی تی اسکن ،ام آر ای، بخش 9 ،سی سی یو و دندانپزشکی  ، درد ودل بیماران را شنید .

شایان ذکراست بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی هـزار تختخوابی میلاد به منظـور تأمیـن بخشی از نیـازهای درمــانی کشور و بیمه‌شدگان سازمان تأمیـن اجتماعی, در تیر ماه 80 افتتاح شد.

همچنین این بیمارستان، در راستای مشتری مداری، تعهد به بهبود مستمر اثر بخشی سیستم مدیریت کیفیت و پیشگیری از آلودگی های محیطی خاک، هوا و آب های سطحی و زیرزمینی روش اجرایی شناسایی و ارزیابی جنبه اهداف کلان و خرد را تدوین کرده و مصمم است ضمن ارائه خدمات درمانی با کیفیت مطلوب، قوانین و مقررات زیست محیطی کشور را نیز رعایت نموده و کمترین تأثیر نامطلوب را بر محیط زیست داشته باشد.










برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha