سلامت نیوز : رئیس جدید سازمان تدارکات پزشکی گفت: برای برآورد نقاط ضعف در این سازمان کمیته‌های فنی تشکیل می‌دهم و روند تولیدات دارو و تجهیزات پزشکی را با محور صادرات پیش می‌بریم.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ سید حسام‌الدین مدنی پیش از ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه رؤسای جدید سازمان تدارکات پزشکی اظهار داشت: قرار نیست کسی را محکوم کنیم بلکه از دوران مدیریت‌های گذشته باید درس بگیریم.

وی افزود: قصد اخراج یا تعدیل نیرو ندارم و در ترسیم چند هدف باید با تشکیل کمیته‌های فنی نقاط ضعف آسیب شناسی شده و تولیداتمان در سازمان تدارکات پزشکی ادامه یابد.

مدنی با تأکید بر اینکه سعی داریم راندمان را افزایش، کیفیت را بهبود و قیمت را کاهش دهیم افزود: از این پس تولیداتمان را با محور توسعه صادرات تولید می‌کنیم و در همین راستا از مشارکت شرکت‌های خارجی استفاده می‌کنیم. در عین حال همکاری با مراسم تحقیقاتی و عرصه پژوهش و تحقیقات سرفصل کاری ما خواهد بود.

رئیس سازمان تدارکات پزشکی گفت: سازمان تدارکات پزشکی زیر ساخت‌های بسیار مناسبی دارد که می‌توان از این ظرفیت برای ارتقای همکاری با سازمان‌های پژوهشی و پارک‌های علمی و فناوری استفاده کرد.

در ادامه این مراسم زاهد رستمی رئیس سابق سازمان تدارک پزشکی با توجه به دغدغه‌های خود به دوران مدیریت در این سازمان گفت: وقتی پست را تحویل گرفتم وضعیت سازمان چندان مناسب نبود و حدود 4 میلیون یورو بدهی داشتیم تا حدی که شرکت‌های خارجی و شرکت‌های دیگر هم حتی یک دانه قرص به ما نمی‌فروختند ولی اکنون یک میلیارد تومان از کشورهای خارجی طلبکاریم.

رستمی تصریح کرد: شرکت سهادیسا به عنوان یکی از شرکت‌های زیر مجموعه سازمان دچار مشکلات فراوانی بود و سالانه 300 میلیون تومان زیان می‌داد. ولی اکنون توانسته‌ایم این امر را سازمان دهی کرده و بخش تولید عصاره‌های گیاهی را رونق دهیم.

وی افزود: زمانی تهیه واکسن برایمان یک دغدغه بود ولی این امر را هم ساماندهی کردیم و تا خرداد سال 93 واکسن مورد نیاز حجاج را در اختیار داریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha