رئیس‌ دانشکده‌ دندانپزشکی‌ دانشگاه علوم پزشکی‌تهران با اشاره به اینکه کارشناسی لازم در خصوص تعرفه‌های "دندانپزشکی" صورت نگرفته است گفت:مشاهده تعرفه‌های گوناگون درخصوص خدمات دندانپزشکی چنانچه از یک رنج مشخص بالاتر باشد قابل پیگیری است.

تعرفه‌های "دندانپزشکی" ثابت نیست/ تخلفات قابل پیگیری است
سلامت نیوز: رئیس‌ دانشکده‌ دندانپزشکی‌ دانشگاه علوم پزشکی‌تهران با اشاره به اینکه کارشناسی لازم در خصوص تعرفه‌های "دندانپزشکی" صورت نگرفته است گفت:مشاهده تعرفه‌های گوناگون درخصوص خدمات دندانپزشکی چنانچه از یک رنج مشخص بالاتر باشد قابل پیگیری است.

دکتر محمد بیات رئیس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران اظهار داشت:نوع ماده مصرفی ، زمان و کیفیت خدمت در تعیین "تعرفه دندانپزشکی" دخیل بوده و اگر تعرفه خدمات از یک پایه مشخص بالاتر رود بیمار می‌تواند مورد را از طریق قانونی پیگیری کند.

وی همچنین در خصوص پوشش بیمه ای خدمات دندانپزشکی بیان داشت:وزارت رفاه کارشناسی جدیدی توسط وزارت رفاه صورت گرفته و 400 مورد را دردستور کار قرار داده اما هنوز به رسمیت شناخته نشده است .
 
وی افزود:خدمات هنوز تعریف نشدند تا تعرفه‌های آنها مشخص شود و بیمه ها همچنان 52 خدمتی را که در سال 32 مصوب شده است به رسمیت می‌شناسند .

به گفته دکتر بیات باید بودجه ها و اعتبارات لازم برای تحت پوشش بیمه درآمدن خدمات به سازمان های بیمه‌گر تعلق گیرد تا مردم هزینه های کمتری را در درمان‌های دندانپزشکی پرداخت کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha