عضو هیات علمی دانشگاه تهران گفت: سازمان نظام پزشکی در تعیین تعرفه ها، منافع و حقوق پزشکان را قربانی مصلحت های جناحی خود کرد و عملکرد دکتر صدر در دفاع از تعرفه های پزشکی بسیار ضعیف بود . امیداست در مدیریت جدید سازمان ، حقوق پزشکان قربانی مصلحت اندیشی های سیاسی نشود

دکتر محمد عباسی در گفت و گو با خبرنگار سلامت نیوز اظهار داشت: متاسفانه دکتر صدر برای حضور در مجلس شورای اسلامی و حذف نشدن از لیست اصولگرایان در دفاع از تعرفه های پزشکی خود را کنار کشید و قوی عمل نکرد،‌سازمان نظام پزشکی باید جایگاه واقعی خود را بر اساس قانون پیدا کند.

وی گفت : یکی از چالشهای فرهنگی که جامعه پزشکی با آن روبرو است کاهش منزلت و جایگاه پزشکان در جامعه است. متاسفانه نگرش به پزشکان از امین مردم به انسان های تاجرپیشه تغییر کرده است و توقع می رود سازمان نظام پزشکی به عنوان متولی صنف پزشکان در راستای احیای حیثیت حرفه ای آنان تلاش کند

عضو هیات علمی دانشگاه تهران با اشاره به موازی کاری نظام پزشکی ، پزشکی قانونی و دادسراها در رسیدگی به شکایات پزشکی بر ساماندهی روند قانونی و پرهیز از موازی کاری در این امور تاکید کرد همچنین خواستار یک نشریه عمومی از سوی سازمان نظام پزشکی برای ارتباط با مردم شد.

وی مشارکت و حضور همه تفکرات و سلیقه ها را در انتخابات نظام پزشکی ضروری دانست و آنرا عامل پرشور شدن انتخابات و گزینش نمایندگان واقعی عنوان کرد.

عباسی خاطر نشان کرد: اگر فردی با رای پائین انتخاب شود بیش از آنکه به دنبال حل مشکلات جامعه پزشکی باشد در جهت منافع و خواسته های گروه اقلیت حرکت می کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha