مدیرکل سلامت معاونت امور اجتماعی شهرداری تهران از خدمات رسانی پزشکی به شهروندان تهرانی در روزهای تاسوعا وعاشورای حسینی با برپایی 120 پایگاه سلامت در تهران خبر داد.

عباس استاد تقی زاده با بیان این مطلب اظهار داشت: با توجه به تعطیلی بسیاری از مراکز درمانی ، درمانگاه ها ، کلینیک‌ها و مطب‌های پزشکان درروزهای عاشورا و تاسوعا ، شهرداری تهران اقدام به راه اندازی 120 پایگاه سلامت درسطح 22 منطقه تهران کرده است.

وی افزود: دراین پایگاه ها خدمات اولیه پزشکی ، درمان و جراحی‌های سرپایی به طور رایگان به شهروندان تهرانی ارایه خواهد شد.

مدیرکل سلامت معاونت امور اجتماعی شهرداری تهران به همکاری جمعیت هلال احمر در برپایی این پایگاه ها اشاره کرد وافزود: دراین پایگاه ها پزشکان و پرستاران مجرب حضور داشته و به طور رایگان به امداد رسانی به شهروندان خواهند پرداخت.

تقی زاده تاکید کرد: پزشکان و پرستاران داوطلب برای فعالیت دراین پایگاه ها می‌توانند با شماره تماس 88824082 ، اداره کل سلامت شهرداری تهران تماس گرفته واعلام آمادگی کنند.

وی با بیان اینکه این پایگاه ها به تعداد نواحی شهر تهران در نظر گرفته شده است درخصوص محل استقرار آن ها، تاکید کرد: میادین اصلی شهر، چهارراه ها، مسیرهای هیات‌ها و مساجد و اماکن مذهبی بزرگ شهرازجمله جایگاه های استقرار این پایگاه ها هستند.

مدیرکل سلامت معاونت امور اجتماعی شهرداری تهران تاکید کرد: به طور خاص دراطراف حرم حضرت عبدالعظیم(ع) پنج پایگاه و امام زاده‌های مشهور شهر سه پایگاه مستقر شده است.

به گفته تقی زاده این پایگاه ها در روزهای عاشورا و تاسوعا از ساعت 9 صبح تا پنج بعداز ظهر و در پایگاه های معابر اصلی شهر تا پایان مراسم عزاداری فعال خواهند بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha