استاندار تهران گفت: با توجه به اینکه دانشگاه علوم پزشکی ایران بحث بیمارستان صحرایی را برای حوادث غیر مترقبه مطرح کرده است می بایست به عنوان متولی در چند نقطه تهران این کار را در دستور کار خود قرار دهد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل ازمهر، روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایران اعلام کرد: استاندار تهران به همراه معاونین استانداری در جلسه هیئت رئیسه دانشگاه که با حضور دکتر فتحی رئیس دانشگاه و اعضای آن در ستاد این دانشگاه تشکیل شد ، شرکت کردند.

دکتر کامران دانشجو در این جلسه با بیان این مطلب که دانشگاه علوم پزشکی ایران 7000 دانشجو، 14000 پرسنل، 800 عضو هیئت علمی و 7 میلیون جمعیت را تحت پوشش دارد، اظهار داشت: بیش از 50 درصد بیمارستان های تهران زیر نظر این دانشگاه می باشد که این خود از اهمیت ویژه ای برخوردار است و باید با منابعی که در دست داریم در خدمت رسانی به مردم تحولی ایجاد کنیم، بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه نماینده دولت هستند پس می بایست هویت دولت نهم که همان پرچم عدالت خواهی در کل دنیا می باشد را نشان دهیم.

وی خاطر نشان کرد: بیمارستان هاشمی نژاد و فیروزگر به عنوان الگو بیمارستان هایی هستند که از بودجه دولت کمتر استفاده می کنند از ترفند مدیریتی که دارند بهره می برند، بیمارستان های دولتی نباید فقط برای قشر کم درآمد باشند، باید اعتماد و آرامش خاطر برای مردم فراهم کنند.

دانشجو یاد آور شد: با توجه به اینکه دانشگاه علوم پزشکی ایران بحث بیمارستان صحرایی را برای حوادث غیر مترقبه مطرح کرده است می بایست به عنوان متولی در چند نقطه تهران این کار را در دستور کار خود قرار داده و استانداری نیز پیگیری لازم را انجام دهد.

لازم به ذکر است، بیش از 2.3 درصد رتبه های اول آزمون دانشگاه ها در این دانشگاه پذیرش می شوند و انتخاب بهترین اعضای هیئت علمی، کسب رتبه نخست بورد تخصصی و فوق تخصصی در کشور، دریافت ایزو مدیریت کیفیت معاونت دانشجویی و ... از جمله دستاوردهای مهم و مفید این دانشگاه در جهت ارائه خدمات مطلوب تر در زمینه آموزش، بهداشت و درمان به مردم است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha