اینفوگرافیک

  • اینفوگرافیک / شش منبع غذایی مهم برای پیشگیری از اضطراب

    برخی مواد غذایی می‌توانند التهاب را کاهش دهند و مواد مغذی مناسب برای مغز را تأمین کنند و در نتیجه علائم اضطراب را بهبود دهند.

  • اینفوگرافیک | اشتباه رایج در آشپزی که عامل سرطان است

    اشتباهات رایجی در زمینه آماده‌سازی غذا وجود دارد که بعضاً باعث بروز سرطان ‌می‌شود.

  • اینفوگرافیک / آمار کرونا در جهان تا ۳۱ شهریور

    تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در جهان، تا صبح دوشنبه (۳۱ شهریور) از مرز ۳۱ میلیون و ۲۴۰ هزار نفر عبور کرده و تعداد قربانیان این ویروس نیز از ۹۶۵ هزار نفر فراتر رفته است. در حال حاضر آمریکا با بیش از هفت میلیون مبتلا، از نظر تعداد مبتلایان به این ویروس در رده اول و کشورهای هند، برزیل و روسیه در رده‌های دوم تا چهارم هستند. ایران نیز از نظر تعداد مبتلایان کووید-۱۹ هم‌اکنون در رده سیزدهم قرار دارد.

  • اینفوگرافیک / راهکارهایی برای مبتلایان به اگزما در دوران کرونا

    در افراد مبتلا به بیماری‌های پوستی از قبیل اگزما، شست‌وشوی مرتب دست‌ها منجر به خشکی، خارش، ترک برداشتن پوست، درد و حتی گاهی بروز عفونت می‌شود.

  • اینفوگرافیک / روند کرونا در ایران، از ۲۹ مرداد تا ۲۹ شهریور

    طبق اعلام وزارت بهداشت، ویروس کرونا تا ظهر شنبه (۲۹ شهریور ۹۹) ۴۱۹ هزار و ۴۳ نفر را در ایران به طور قطعی مبتلا کرده و در مجموع تا این روز ۲۴ هزار و ۱۱۸ نفر را به کام مرگ کشانده است. از سوی دیگر، ۳۵۷ هزار و ۶۳۲ نفر در ایران تاکنون بهبود یافته‌اند. بررسی آمارهای وزارت بهداشت نشان می‌دهد که طی ۱۰ روز اخیر (۲۰ تا ۲۹ شهریور) به طور متوسط در هر ساعت ۱۰۷ نفر در ایران مبتلا و ۶ نفر قربانی این ویروس شده‌اند. البته در هر ساعت نیز حدود ۷۷ نفر بهبود یافته‌اند.

  • اینفوگرافیک / شش نکته مهم برای کنترل آلرژی در پاییز

    تغییرات آب و هوایی ممکن است باعث بروز آلرژی زودتر و طولانی‌تر از سال‌های گذشته شود.

  • اینفوگرافیک / آمار کرونا در جهان تا ۲۵ شهریور

    تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در جهان، تا صبح سه‌شنبه (۲۵ شهریور) از مرز ۲۹ میلیون و ۴۴۵ هزار نفر عبور کرده و تعداد قربانیان این ویروس نیز از ۹۳۲ هزار نفر فراتر رفته است. در حال حاضر آمریکا با بیش از شش میلیون و ۷۴۹ هزار مبتلا، از نظر تعداد مبتلایان به این ویروس در رده اول و کشورهای هند، برزیل و روسیه در رده‌های دوم تا چهارم هستند. ایران نیز از نظر تعداد مبتلایان کووید-۱۹ هم‌اکنون در رده دوازدهم قرار دارد.

  • اینفوگرافی/ بیماران آسمی چگونه از خود در برابر کرونا محافظت کنند؟

    اینفوگرافی/ بیماران آسمی چگونه از خود در برابر کرونا محافظت کنند؟

    بیماران زمینه‌ای همچون مبتلایان به آسم بیش از سایرین در برابر کرونا آسیب‌پذیر هستند لذا رعایت برخی نکات بهداشتی می‌تواند از آسیب‌پذیری آنها در برابر این ویروس بکاهد.

  • اینفوگرافیک / روند کرونا در ایران، از ۲۳ مرداد تا ۲۳ شهریور

    طبق اعلام وزارت بهداشت، ویروس کرونا تا ظهر یکشنبه (۲۳ شهریور ۹۹) ۴۰۲ هزار و ۲۹ نفر را در ایران به طور قطعی مبتلا کرده و در مجموع تا این روز ۲۳ هزار و ۱۵۷ نفر را به کام مرگ کشانده است. از سوی دیگر، ۳۶۴ هزار و ۲۴۲ نفر در ایران تاکنون بهبود یافته‌اند. بررسی آمارهای وزارت بهداشت نشان می‌دهد که طی ۱۰ روز اخیر (۱۴ تا ۲۳ شهریور) به طور متوسط در هر ساعت ۸۹ نفر در ایران مبتلا و بین ۵ تا ۶ نفر قربانی این ویروس شده‌اند. البته در هر ساعت نیز حدود ۷۴ نفر بهبود یافته‌اند.

  • اینفوگرافیک/۸ اشتباه رایجی که پوست را خراب می‌کند

    همه ما عادات و رفتار‌هایی داریم که در نظر اول بی‌عیب و نقص جلوه می‌کنند، اما به مرور باعث آسیب رسیدن به سلامتی‌مان می‌شوند.در این مطلب با اشتباهات رایجی که پوست شما را خراب می‌کند آشنا خواهید شد.

  • اینفوگرافیک / آمار کرونا در جهان تا ۱۹ شهریور

    تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در جهان، تا صبح چهارشنبه (۱۹ شهریور) از مرز ۲۷ میلیون و ۷۳۸ هزار نفر عبور کرده و تعداد قربانیان این ویروس نیز از ۹۰۱ هزار نفر فراتر رفته است. در حال حاضر آمریکا با بیش از شش میلیون و ۵۱۴ هزار مبتلا، از نظر تعداد مبتلایان به این ویروس در رده اول و کشورهای هند، برزیل و روسیه در رده‌های دوم تا چهارم هستند. ایران نیز از نظر تعداد مبتلایان کووید-۱۹ هم‌اکنون در رده دوازدهم قرار دارد.

  • اینفوگرافی/ سرطان‌زای دوست‌داشتنی را بشناسید

    اینفوگرافی/ سرطان‌زای دوست‌داشتنی را بشناسید

    نوشابه یکی از پرمصرف‌ترین و در عین‌حال مضرترین نوشیدنی‌ها در دنیا به شمار می‌رود که مصرف آن می‌تواند سلامت بدن را مورد تهدید قرار دهد.

  • اینفوگرافیک / آمار کرونا در جهان تا ۱۶ شهریور

    تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در جهان، تا صبح یکشنبه (۱۶ شهریور) از مرز ۲۷ میلیون و ۶۶ هزار نفر عبور کرده و تعداد قربانیان این ویروس نیز از ۸۸۳ هزار نفر فراتر رفته است. در حال حاضر آمریکا با بیش از شش میلیون و ۴۳۱ هزار مبتلا، از نظر تعداد مبتلایان به این ویروس در رده اول و کشورهای برزیل، هند و روسیه در رده‌های دوم تا چهارم هستند. ایران نیز از نظر تعداد مبتلایان کووید-۱۹ هم‌اکنون در رده دوازدهم قرار دارد.

  • اینفوگرافیک / چند توصیه ساده برای سلامتی مردان

    بررسی‌ها نشان می‌دهد که معمولا مردان کمتر از زنان به سلامتی خود توجه دارند، ولی آنها نیز باید مانند زنان به طور مرتب برای چکاپ به پزشک مراجعه کنند و در مسیر مدیریت استرس، انتخاب مواد غذایی مفید و فعالیت‌های بدنی گام بردارند.

  • اینفوگرافیک / آمار کرونا در جهان تا ۱۳ شهریور

    تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در جهان، تا صبح پنجشنبه (۱۳ شهریور) از مرز ۲۶ میلیون و ۱۸۲ هزار نفر عبور کرده و تعداد قربانیان این ویروس نیز از ۸۶۷ هزار نفر فراتر رفته است. در حال حاضر آمریکا با بیش از شش میلیون و ۲۹۰ هزار مبتلا، از نظر تعداد مبتلایان به این ویروس در رده اول و کشورهای برزیل، هند و روسیه در رده‌های دوم تا چهارم هستند. ایران نیز از نظر تعداد مبتلایان کووید-۱۹ هم‌اکنون در رده دوازدهم قرار دارد.

  • اینفوگرافیک / عوامل موثر در کاهش خطر آلزایمر

    یکی از بیماری‌های که با افزایش سن ممکن است بر مغز انسان تاثیر بگذارد، آلزایمر است. شاید در مسیر تشخیص و درمان این بیماری هنوز پیچ و خم‌های بسیار و دشواری قرار گرفته باشد، اما رعایت کردن برخی نکات ساده می‌تواند خطر ابتلا به آن را کاهش دهد.

  • این ادویه ها شما را سالم نگه می دارد

    :ادویه هایی نظیر سیر،زردچوبه،زنجبیل،شیرین بیان،دانه های خردل،رزماری،دارچین،چای سبز،گشنیز و فلفل سیاه به سلامت بدن کمک می کنند.

  • اینفوگرافیک / هفت نکته برای مدیریت اضطراب در دوران کرونا

    گزارش وب‌سایت بیزنس اینسایدر که اخیراً منتشر شده است، به هفت راهکار ساده برای کنترل اضطراب در دوران شیوع ویروس کرونا اشاره کرده است. برنامه‌ریزی روزانه، ورزش کردن و گفت‌وگو با دوستان و اعضای خانواده، جزو این موارد است.

  • اینفوگرافیک / آمار کرونا در جهان تا ۱۰ شهریور

    تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در جهان، تا صبح دوشنبه (۱۰ شهریور) از مرز ۲۵ میلیون و ۳۸۶ هزار نفر عبور کرده و تعداد قربانیان این ویروس نیز از ۸۵۰ هزار نفر فراتر رفته است. در حال حاضر آمریکا با بیش از شش میلیون و ۱۷۳ هزار مبتلا، از نظر تعداد مبتلایان به این ویروس در رده اول و کشورهای برزیل، هند و روسیه در رده‌های دوم تا چهارم هستند. ایران نیز از نظر تعداد مبتلایان کووید-۱۹ هم‌اکنون در رده دوازدهم قرار دارد.

  • اینفوگرافیک / روند کرونا در ایران، از ۵ مرداد تا ۵ شهریور

    طبق اعلام وزارت بهداشت، ویروس کرونا تا ظهر چهارشنبه (۵ شهریور ۹۹) ۳۶۵ هزار و ۶۰۶ نفر را به طور قطعی مبتلا کرده و در مجموع تا این روز ۲۱ هزار و ۲۰ نفر را در ایران به کام مرگ کشانده است. از سوی دیگر، ۳۱۴ هزار و ۸۷۰ نفر در ایران تاکنون بهبود یافته‌اند. بررسی آمارهای وزارت بهداشت نشان می‌دهد که طی ۱۰ روز اخیر (۲۷ مرداد تا ۵ شهریور) به طور متوسط در هر ساعت ۹۳ نفر در ایران مبتلا و بین ۵ تا ۶ نفر قربانی این ویروس شده‌اند. البته در هر ساعت نیز ۷۲ نفر بهبود یافته‌اند.

  • اینفوگرافیک / آمار کرونا در جهان تا ۴ شهریور

    تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در جهان، تا صبح سه‌شنبه (۴ شهریور) از مرز ۲۳ میلیون و ۸۱۱ هزار نفر عبور کرده و تعداد قربانیان این ویروس نیز از ۸۱۷ هزار نفر فراتر رفته است. در حال حاضر آمریکا با بیش از پنج میلیون و ۹۱۵ هزار مبتلا، از نظر تعداد مبتلایان به این ویروس در رده اول و کشورهای برزیل، هند و روسیه در رده‌های دوم تا چهارم هستند. ایران نیز از نظر تعداد مبتلایان کووید-۱۹ هم‌اکنون در رده یازدهم قرار دارد.

  • اینفوگرافی/ چگونه در شرایط کرونایی رستوران برویم؟

    با وجودی‌که کارشناسان همواره رفتن به رستوران را توصیه نمی‌کنند ولی در صورت تمایل، رفتن به رستوران با رعایت مواردی مجاز است.

  • اینفوگرافیک / مواد غذایی مورد نیاز برای سالمندان در دوران کرونا

    در دوران شیوع کرونا و باتوجه به کم‌تحرکی سالمندان، مهمترین توصیه تغذیه‌ای برای این سنین، مصرف غذاهای ساده و کم‌حجم است؛ به شکلی که تمامی نیازهای فرد به مواد مغذی تامین شود.

  • اینفوگرافی/ ویروس کرونا بیشتر به کدام اعضای بدن آسیب وارد می‌کند؟

    اینفوگرافی/ ویروس کرونا بیشتر به کدام اعضای بدن آسیب وارد می‌کند؟

    در آخرین تحقیقات پزشکان مشخص شد که ویروس کووید-۱۹ به برخی از اعضا آسیب جدی‌تری وارد می‌کند.

  • اینفوگرافیک / آمار کرونا در جهان تا ۱ شهریور

    تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در جهان، تا صبح شنبه (۱ شهریور) از مرز ۲۳ میلیون و ۱۲۰ هزار عبور کرده و تعداد قربانیان این ویروس نیز از مرز ۸۰۳ هزار نفر فراتر رفته است. در حال حاضر آمریکا با بیش از پنج میلیون و ۷۹۶ هزار مبتلا، از نظر تعداد مبتلایان به این ویروس در رده اول و کشورهای برزیل، هند و روسیه در رده‌های دوم تا چهارم هستند. ایران نیز از نظر تعداد مبتلایان کووید-۱۹ هم‌اکنون در رده یازدهم قرار دارد.

  • اینفوگرافیک / آمار کرونا در جهان تا ۲۹ مرداد

    عداد مبتلایان به ویروس کرونا در جهان، تا صبح چهارشنبه (۲۹ مرداد) از مرز ۲۲ میلیون و ۳۰۶ هزار عبور کرده و تعداد قربانیان این ویروس نیز از مرز ۷۸۴ هزار نفر فراتر رفته است. در حال حاضر آمریکا با بیش از پنج میلیون و ۶۵۵ هزار مبتلا، از نظر تعداد مبتلایان به این ویروس در رده اول و کشورهای برزیل، هند و روسیه در رده‌های دوم تا چهارم هستند. ایران نیز از نظر تعداد مبتلایان کووید-۱۹ هم‌اکنون در رده یازدهم قرار دارد.

  • اینفوگرافیک / دستورالعمل برپایی مراسم محرم و صفر در شرایط شیوع کرونا

    در آستانه فرا رسیدن ماه محرم، بر اساس تاکید و ابلاغ ستاد ملی مقابله با کرونا، در ایام عزاداری محرم و صفر امسال، با توجه به تداوم شیوع ویروس کرونا، برخی دستورالعمل‌ها باید رعایت شود.

  • اینفوگرافیک / آمار کرونا در جهان تا ۲۶ مرداد

    تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در جهان، تا صبح یکشنبه (۲۶ مرداد) به مرز ۲۱ میلیون و ۶۱۵ هزار نفر رسیده و تعداد قربانیان این ویروس نیز از مرز ۷۶۸ هزار نفر عبور کرد. در حال حاضر آمریکا با بیش از پنج میلیون و ۵۲۹ هزار مبتلا، از نظر تعداد مبتلایان به این ویروس در رده اول و کشورهای برزیل، هند و روسیه در رده‌های دوم تا چهارم هستند. ایران نیز از نظر تعداد مبتلایان کووید-۱۹ هم‌اکنون در رده یازدهم قرار دارد.

  • اینفوگرافیک/ توصیه‌های تغذیه‌ای در مبتلایان به سنگ کیسه صفرا

    اینفوگرافیک/ توصیه‌های تغذیه‌ای در مبتلایان به سنگ کیسه صفرا

    سنگ کیسه صفرا (کوله لیتیاز) یعنی تشکیل سنگ در داخل کیسه صفرا که برای کاهش مشکلات ناشی از این بیماری مبتلایان آن باید به توصیه‌های مهمی عمل کنند.

  • اینفوگرافیک / اضطراب مردم چه کشورهایی در دوران کرونا بیشتر است؟

    کووید-۱۹ در کنار سلامت جسمانی، سلامت روان مردم سراسر دنیا را هم تحت تأثیر قرار داده است. غم از دست دادن عزیزان به خاطر ابتلا به این بیماری، ناراحتی به سبب از دست دادن شغل و امنیت اقتصادی، پیامدهای منفی قرنطینه بر ذهن و ترس از مبتلا شدن به ویروس کرونا، همگی در این مساله دخیل هستند.