اعتراض مردم

  • به نوجوانان بگوئید خشونت کمکی به حل تعارض نمی‌کند

    به نوجوانان بگوئید خشونت کمکی به حل تعارض نمی‌کند

    در روزهای اخیر دعوت برخی شبکه های ضد انقلاب از دانش‌آموزان نوجوان برای حضور در تجمعات خیابانی پر رنگ تر شده است. بی‌شک خشونت، خطر مشکلات رفتاری و سلامت روان را در آینده نوجوان افزایش می‌دهد.

  • نابرابری و خشم فروخورده مردم

    نابرابری و خشم فروخورده مردم

    مقصود فراستخواه، جامعه‌شناس، با بیان اینکه مدت‌هاست که شاهد فاصله و نابرابری‌هایی در جامعه هستیم و مردم شاهدند که تنها افرادی خاص بخت و فرصت برای کار و زندگی و فعالیت اجتماعی و تحصیل و... دارند، افزود: این نابرابری‌ها البته در قالب نابرابری‌های رفتاری قرار نمی‌گیرند؛ چراکه در همه این سال‌ها مردم به تکرار و کاملا روشن می‌بینند که این بخت و فرصت برای افرادی از سطوح بالا و مدیران خاص و وابستگان آنها فراهم است و آنها از این فرصت‌ها محروم هستند.

  • ریشه‌های اقتصادی اعتراضات

    ریشه‌های اقتصادی اعتراضات

    جامعه امروز ایران با پکیجی از مسائل و مشکلات متعدد اقتصادی، اجتماعی و سیاسی روبه‌رو است که هیچ تلاش و سیاستی یارای عبور از آن نیست. فشار تورم و گرانی معیشت خانوارها را هدف گرفته، فقدان رشد اقتصادی و تولید صنعتی بنیان‌های اقتصاد را تضعیف کرده و هیچ چشم‌اندازی برای آینده اشتغال جوانان قابل تصور نیست.

  • با این نسل شوخی نکنید!

    با این نسل شوخی نکنید!

    در چند هفته اخیر و همزمان با برپایی ناآرامی‌های که رخ داد؛ این حرکت‌های اعتراضی از زوایای مختلفی بارها مورد نقد و تحلیل کارشناسان قرار گرفته است. ناآرامی‌هایی که یکی از مهم‌ترین ارکان آن مواجهه نیروهای انتظامی و امنیتی با این اعتراض‌ها بود.

  • لزوم رفتار استاندارد با معترضین

    مدیریت اعتراضات مردمی

    لزوم رفتار استاندارد با معترضین

     مردم وقتی از مساله و موضوعی به ستوه می‌آیند یا بنا به دلایلی گسل‌های اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی دچار تکانه می‌شوند، به عنوان آخرین راه‌حل بیان مشکلات و اعتراض‌های خود را کف خیابان می‌بینند چراکه می‌خواهند صدایشان شنیده شود.

  • به هیچ عنوان پروانه پزشکانی که مصدومین اعترضات را درمان کنند، باطل نمی شود

    سخنگوی سازمان نظام پزشکی کشور :

    به هیچ عنوان پروانه پزشکانی که مصدومین اعترضات را درمان کنند، باطل نمی شود

    به گزارش سلامت نیوز، یکی از مسائلی که اخیرا در فضای مجازی منتشر شده است ابطال پروانه پزشکانی است که معترضین را درمان می کنند. موضوعی که البته مدیر کل روابط عمومی و سخنگوی سازمان نظام پزشکی کشور آن را رد می کند.