در حال حاضر میانگین غلظت آلاینده ذرات معلق کمتر از دو ونیم میکرون فراتر از حد مجاز بوده و شاخص کیفیت هوای تهران در شرایط ناسالم برای گروه های حساس قرار دارد.

هوای تهران همچنان در شرایط ناسالم/ 9 منطقه پایتخت در شرایط ناسالم
سلامت نیوز : یوسف رشیدی در گفت و گو با پانا، اظهار داشت: بر اساس اطلاعات رسیده از ایستگاه های سنجش آلودگی هوای شهر تهران از میزان غلظت کلیه آلاینده ها نسبت به روز گذشته در همین ساعت کاسته شده است.

به این ترتیب میانگین غلظت آلاینده ذرات معلق کمتر از دو ونیم میکرون فراتر از حد مجاز بوده و شاخص کیفیت هوا 135 PSI است و هوای پایتخت هم اکنون در شرایط ناسالم برای گروه های حساس می باشد.

به گفته وی، شاخص کیفیت هوای تهران در روز گذشته در همین ساعت 143 PSI بوده است.
مدیرکل مرکز کنترل کیفیت هوای تهران افزود: ایستگاه های تهرانسر، شاد آباد، شهرداری منطقه 11، شهرری، پارک رازی، پارک قائم، پارک شکوفه، شهرک چشمه و شهرداری منطقه 15 به لحاظ آلاینده ذرات معلق کمتر از دو ونیم میکرون در شرایط ناسالم قرار دارند.
وی ادامه داد: گزارش هواشناسی حاکی از آسمانی صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد است که انتظار می رود شاخص کیفیت هوا تا ساعات ظهر در شرایط ناسالم برای گروه های حساس باقی بماند.
همچنین در پی افزایش آلودگی هوای شهر تهران جلسه کمیته اضطرار با حضور اعضای آن تا پیش از ظهر امروز برگزار می شود و بر این اساس، تعطیلی تهران و طرح زوج و فرد خودروها اعلام خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha