یکشنبه ۸ دی ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۶
کد خبر: 102012

خیرین مشکلات همه کشور را ببینند

سلامت نیوز : دبیر کل مجمع خیرین سلامت بر لزوم همکاری مردم برای رفع مشکلات سلامت تأکید کرد و گفت: افراد خیر بهتر است نگاه ملی داشته باشند و فقط مشکلات منطقه خود را نبینند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ رضا نیری، دبیر کل مجمع خیرین سلامت در دیدار با رضا چمن رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: مشکلات حوزه بهداشت و درمان در همه جا وجود دارد و همه باید برای حل این مشکلات بکوشیم.

مشاور وزیر بهداشت خطاب به رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: به نوبه خود از تلاش و جدیت شما در رفع مشکلات این استان خصوصاً نیازمندان تشکر می‌کنم. بخشندگی در وجود همه مردم ایران اسلامی موج می‌زند و خیرین سلامت در تلاش هستند تا مشکلات موجود را کم کنند ولی برخی مواقع این امکان فراهم نیست و ما توان خیلی از کارها را نداریم.

نیری تأکید کرد: خیرین کشورمان باید به صورت ملی فکر کنند و فقط منطقه خود را نبینند و بدانند که مناطقی از کشور هستند که به شدت نیاز به کمک دارند.

وی تصریح کرد: در برخی نقاط کشور، بیمارانی هستند که به لحاظ این کمبودها دچار مشکل می‌شوند.

نیری ادامه داد: همه ما اعم از خیر و مردم کشورمان وظیفه داریم تا کاستی ها و نیازمندیهای درمان هموطنانمان مخصوصاً در مناطق محروم و کم برخوردار را برطرف کنیم.

رضا چمن، رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با اشاره به مشکلات بهداشتی و درمانی در این استان گفت: طرح های خوبی حول محور سلامت در استان کهگیلویه و بویر احمد اجرا شده است.

وی افزود: متأسفانه در حال حاضر بیماران و همراهان آنها در این با مشکلات فراوانی روبه‌رو هستند.

وی اضافه کرد: کمبودها و نیازهای فراوانی در منطقه وجود دارد و با کار کارشناسی و دسته بندی این مشکلات و انعکاس آنها به مراکز دولتی و غیر دولتی تقاضای کمک کرده ایم.

وی ادامه داد: انتظارات به حق مردم و مسئولان ادارات ما را در این موضوع رنج می‌دهد لذا تقاضای کمکهای افراد خیر در رفع آلام بیماران را داریم.

در این نشست مقرر شد تیم کارشناسی با تحقیق دقیق مشکلات استان کهگیلویه و بویر احمد را دسته بندی و در رفع این مشکلات با همت خیرین تلاش کند. همچنین قرار است همایش تجلیل از خیرین با حضور خیرین تهرانی در استان برگزار شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha