بازدید وزیر بهداشت از مراکز درمانی هویزه، سوسنگرد و حمیدیه

سلامت نیوز : وزیر بهداشت در سفر خود به استان خوزستان پس از ادای احترام به یادمان شهدای هویزه، از مرکز بهداشت این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا ؛ دکتر سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی در بازدید از مرکز بهداشت هویزه با تقاضاها و مطالبات مردم و پرسنل مرکز بهداشت مواجه شد. از جمله این مطالبات رفع کمبود پرسنل در مرکز بهداشت بود که وزیر بهداشت قول پیگیری و رفع این مشکلات را به مردم هویزه داد.

در ادامه وزیر بهداشت با حضور در سوسنگرد، از بیمارستان در حال ساخت 125 تختخوابی دشت‌آزادگان و بخش‌های مختلف ساختمان بیمارستان بازدید کرد.

در جریان این بازدید توضیح داده شد که عملیات اجرایی پروژه بیمارستان 125 تخت‌خوابی دشت‌آزادگان از حدود 5 ماه پیش متوقف شده و برای تکمیل به اعتباراتی نیاز دارد که لازم است برای تکمیل این پروژه اعتبارات لازم پیش‌بینی و تامین شود. 3 پیمانکار این پروژه از پیمانکاران شرکت نفت هستند.

وزیر بهداشت پس از بازدید از بیمارستان در حال ساخت سوسنگرد، به بیمارستان فعلی این شهر نیز سرکشی و به همراه مسئولان دانشگاه علوم پزشکی اهواز از بخش‌های مختلف بیمارستان از جمله بخش CCU بازدید کرد.

وی در حالی که برای ادامه بازدیدها به سمت خودرو در حرکت بود، با هجوم تعدادی از مردم معترض سوسنگرد مواجه شد. یکی از اهالی، دکتر قاضی‌زاده را مخاطب قرار داد و گفت: "به نظر شما که یک پزشک هستید آیا درست است که در بخش اورژانس تنها یک پزشک عمومی 600 نفر را ویزیت کند؟ در اورژانس این بیمارستان، بیماران با مشکلات بسیاری مواجه هستند که لازم است بازدیدی از بخش اورژانس این بیمارستان داشته باشید."

پس از آن وزیر بهداشت از اورژانس این بیمارستان بازدید کرد.

وزیر بهداشت در ادامه سفر خود به خوزستان، از خانه بهداشت روستای سیدحسن موسوی از توابع حمیدیه شرقی و همچنین مرکز درمانی شبانه‌روزی درجه 1 شهرستان حمیدیه بازدید کرد.

دکتر قاضی‌زاده هاشمی در این بازدید، پرداخت‌ها را دلیل کمبود پزشک و پرسنل در مراکز درمانی عنوان کرد و حل این مشکلات را توسط دولت به مردم شهرستان نوید داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha