دوشنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۵

خانواده مرودشتی که برای گردش به تنگه خرسی پاسارگاد رفته بودند، مورد حمله چهار خرس قرار گرفتند، اما حضور به موقع امدادگران اورژانس 115، جان آنان را نجات بخشید.

سلامت نیوز: خانواده مرودشتی که برای گردش به تنگه خرسی پاسارگاد رفته بودند، مورد حمله چهار خرس قرار گرفتند، اما حضور به موقع امدادگران اورژانس 115، جان آنان را نجات بخشید.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، چهار خرس گرسنه به یک خانواده مرودشتی در منطقه تنگه خرسی واقع در پاسارگاد حمله کردند.

مهدی روشنگر یکی از اعضای این خانواده که نزدیک به پنج دقیقه با یکی از خرس‌ها درگیر بوده است، در مورد وقوع این حادثه گفت: برای تفریح به تنگه خرسی رفته بودیم که ناگهان متوجه حضور چهار خرس در کنارمان شدیم، و همراه خواهرم قصد فرار داشتیم که یکی از خرس‌ها به من حمله کرد و پس از چند دقیقه گلاویز شدن با خرس، بقیه خرس‌ها متواری شدند.

وی ادامه داد: در حالی که به شدت زخمی شده بودیم، توانستیم از این مهلکه نجات یابیم و با امدادگران اورژانس 115 تماس بگیریم.

پزشک معالج مصدومان در بیمارستان امام جعفر صادق(ع) سعادت‌شهر نیز در مورد وضعیت جسمانی آسیب‌دیدگان این حادثه، بیان کرد: خرس گرسنه این مصدوم را به شدت زخمی کرده و قسمت‌هایی از بدن وی نیز دچار شکستگی شده است که هم‌چنان تحت مداوا بوده و به‌زودی توسط متخصص ارتوپد مورد عمل جراحی قرار می‌گیرد، هم‌چنین خواهر مصدوم نیز دچار کوفتگی و جراحت شده که به صورت سرپایی مداوا و مرخص شد.

مهدی روشنگر، مصدوم این حادثه از حضور به‌موقع عوامل اورژانس 115، هلال احمر و خدمات پزشکی بیمارستان امام جعفر صادق(ع) سعادت‌شهر قدردانی کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha