معاون فنی درآمد سازمان تامین اجتماعی گفت: بخشنامه ای مبنی بر ممنوعیت استفاده همزمان از دو دفترچه بیمه برای بیمه شدگان سازمان صادر نشده است و قوانین ما در این خصوص نقص دارد.

نقص قانونی برای اعمال ممنوعیت استفاده همزمان از دو دفترچه بیمه

سلامت نیوز: معاون فنی درآمد سازمان تامین اجتماعی گفت: بخشنامه ای مبنی بر ممنوعیت استفاده همزمان از دو دفترچه بیمه برای بیمه شدگان سازمان صادر نشده است و قوانین ما در این خصوص نقص دارد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر، محمد حسین زدا در مورد افرادی که از دو دفترچه بیمه استفاده می‌کنند گفت: این موارد وجود دارد و به دلیل نقص قوانین ما حتی ممکن است فردی از سه دفترچه بیمه همزمان استفاده کند.

وی با اشاره به اینکه بخشنامه و یا دستورالعمل مبنی بر عدم تمدید دفترچه بیمه تامین اجتماعی افرادی که از دو دفترچه بیمه استفاده می کنند به شعب این سازمان صادر نشده است، تصریح کرد: کسی که دو دفترچه بیمه دارد و یکی از آنها تامین اجتماعی است هیچ شرطی مبنی بر اینکه از آن استفاده نکند وجود ندارد و به طور همزمان می تواند هم از دفترچه تامین اجتماعی و به عنوان مثال از دفترچه بیمه نیروهای مسلح استفاده کند.

به گفته زدا، گویا به تازگی سازمان نیروهای مسلح شرطی گذاشته است مبنی بر اینکه هر فرد تحت پوشش و خانواده آنها فقط می تواند از یک دفترچه بیمه استفاده کنند.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha