در راستای اجرای طرح تحول نظام سلامت در شهر اردبیل؛ 17 زایمان طبیعی در بیمارستان دولتی علوی اتفاق افتاده که همگی مادران بدون هزینه و بصورت رایگان ترخیص شدند.

سلامت نیوز: در راستای اجرای طرح تحول نظام سلامت در شهر اردبیل؛ 17 زایمان طبیعی در بیمارستان دولتی علوی اتفاق افتاده که همگی مادران بدون هزینه و بصورت رایگان ترخیص شدند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت بهداشت، محمد ذاکر توسلی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: در راستای طرح نظام سلامت و اجرای بسته حمایتی ترویج زایمان طبیعی، 17 مورد زایمان طبیعی در بیمارستان علوی اردبیل از آغاز این طرح اتفاق افتاد که همگی این مادران بصورت رایگان و بدون هزینه از بیمارستان مرخص شدند.

 

بنابر این گزارش دبیر کمیته اطلاعات و اطلاع رسانی ستاد اجرائی برنامه های تحول نظام سلامت دانشگاه علوم پزشکی زنجان نیز از انجام 45 زایمان طبیعی در این استان خبر داد.
اسماعیل رحمانی افزود: از آغاز اجرای طرح تحول نظام سلامت 853 بیمار بستری نیز در بیمارستان های این استان براساس رعایت دستورالعمل این طرح مبنی بر کاهش هزینه های درمان و عدم ارجاع بیماران برای تهیه ملزومات پزشکی به خارج از بیمارستان ترخیص شدند.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha