دوشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۸
کد خبر: 113066

عضو هیات رییسه فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی گفت:جلسه بررسی کیفیت بنزین پتروشیمی دو هفته دیگر یعنی بعد از بازگشت نمایندگان از حوزه های انتخابی برگزار می شود.

سلامت نیوز: عضو هیات رییسه فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی گفت:جلسه بررسی کیفیت بنزین پتروشیمی دو هفته دیگر یعنی بعد از بازگشت نمایندگان از حوزه های انتخابی برگزار می شود.
 
کمال الدین پیرموذن روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت:قرار بود جلسه بررسی کیفیت سوخت پتروشیمی امروز در فراکسیون محیط زیست برگزار شود که به علت حضور نمایندگان در بارگاه ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی و تجدید میثاق با آرمان های امام راحل ( ره ) به دو هفته دیگر موکول شد.
 
نماینده مردم اردبیل افزود:بر اساس قانون هر سه هفته یکبار نمایندگان مجلس باید در حوزه های انتخابی خود حضور یابند از این رو هفته آینده نمایندگان مجلس به مدت یک هفته به حوزه های انتخابی خود می روند.
 
وی گفت: بعد از بازگشت از حوزه های انتخاباتی در مورد زمان دقیق برگزاری جلسه بررسی کیفیت بنزین پتروشیمی در فراکسیون مجلس مشخص می شود.
 
قرار بود امروز جلسه بررسی کیفیت بنزین پتروشیمی در فراکسیون محیط زیست و توسعه پایدار بررسی شود که این بررسی به بعد از بازگشت نمایندگان مجلس شورای اسلامی از حوزه های انتخابی آنها موکول شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha