چهارشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۶

دختر 11 ساله‌ای در مدرسه دچار عارضه قلبی شد و جان خود را از دست داد.

سلامت نیوز: دختر 11 ساله‌ای در مدرسه دچار عارضه قلبی شد و جان خود را از دست داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه ایران، حوالی ظهر روز چهارم خردادماه بود که زنگ تلفن همراه مهندس 39 ساله به صدا درآمد. 

 

«علی‌رضا زنگنه» که به حرفه نقشه‌برداری مشغول است و در آن موقع در یکی از پروژه‌های خیابان نخ‌ریسی بود با شنیدن صدایی لرزان که چند بار اسم دخترش «زینب» را صدا می‌زد دچار اضطراب و دلشوره عجیبی شد. او وقتی شنید دختر11 ساله‌اش در مدرسه دچار مشکل شده با عجله خود را به بیمارستان فارابی مشهد رساند. مسئولان دبستان به پدر دانش‌آموز خود گفتند که زینب در قفسه سینه‌اش احساس درد شدیدی داشته که ناگهان حالش به هم می‌خورد و او را به بیمارستان فارابی انتقال داده‌اند اما با وجود تلاش پزشکان، دختر دانش‌آموز به علت ایست قلبی جان خود را از دست داده است. 
با گزارش مرگ غمبار این کودک 11 ساله  به فوریت‌های پلیسی 110، مأموران کلانتری نجفی بلافاصله در محل حاضر شده و مراتب را به بازپرس ویژه قتل اعلام کردند.   به دستور قاضی «علی موحدی‌راد»، جسد به پزشکی قانونی انتقال یافت تا علت دقیق مرگ کودک مشخص شود. 
بازپرس ویژه قتل همچنین دستورات تخصصی برای پیگیری موضوع و چگونگی و چرایی مرگ دختر دانش‌آموز را صادر کرد و کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی تحقیقات خود را در این باره آغاز کردند. پدر زینب، ظهر روز دوشنبه در حالی که بغض راه گلویش را بسته بود و احساس دلتنگی عجیبی داشت به خبرنگار شوک در مشهد گفت: هنوز هم باورم نمی‌شود دخترم دیگر زنده نیست، زینب  سابقه هیچگونه بیماری قلبی نداشت و نمی‌دانم چرا این طوری شد.  پس از تشریفات قانونی، جسد او را تحویل گرفتیم  و پاره تنم را به خاک سپردیم. 
پدر عزادار افزود: متأسفانه در رساندن  بموقع دخترم به بیمارستان کم لطفی شده و شاید اگر او زودتر به مرکز درمانی رسیده بود دچار ایست قلبی نمی‌شد و من این موضوع را از طریق قانونی پیگیری می‌کنم.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha