رئیس بورد جراحی کودکان وزارت بهداشت اظهار داشت: ‌روشهای جراحی کودکان در ایران از کیفیت و استاندارد بالایی برخوردار است.

سلامت نیوز: رئیس بورد جراحی کودکان وزارت بهداشت اظهار داشت: ‌روشهای جراحی کودکان در ایران از کیفیت و استاندارد بالایی برخوردار است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از پانا، خالقی نژاد در حاشیه بازدید رئیس و معاون بورد جراحان اطفال اروپا از مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی دکتر شیخ مشهد تصریح کرد: ‌روشهای درمانی به کار گرفته شده در جراحی کودکان در ایران برابر با استانداردهای اروپایی است و این امر موجب شده است که بورد جراحان اطفال اروپا به تمامی کشورهای اروپایی توصیه کند که با ایران در زمینه تبادل دانشجو همکاری نزدیک داشته باشند.

رئیس جامعه جراحان اطفال ایران افزود: به دلیل بالا بودن کیفیت ‌آموزش، پزشکان جراح ایرانی می توانند بدون گذراندن دوره های اضافی آموزشی در آزمون بورد اروپا شرکت کنند.

دکتر خالقی نژاد با اشاره به بازدید اعضا بورد جراحان اطفال اروپا از مراکز درمانی ایران اظهار داشت:‌ در سال گذشته این گروه از چهار مرکز جراحی دانشگاه علوم پزشکی تهران و شهید بهشتی بازدید کردند و پس از تائید این مراکز، تبادل علمی، تحقیقاتی و دانشجو میان این مراکز و کشورهای اروپایی میسر شد.

وی خاطر نشان کرد: ‌درسال جاری نیز به منظور گسترش همکاری ها میان مراکز درمانی ایران و اروپا، ‌بازدید هیئت بورد جراحان اطفال اروپا از بخش های جراحی اطفال دانشگاههای علوم پزشکی مشهد، شیراز و اصفهان در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس بورد جراحی کودکان وزارت بهداشت با اشاره به توانمندی های علمی و پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد ابراز امیدواری کرد:‌با تائید بخش جراحی اطفال کودکان بیمارستان دکتر شیخ، توسط هیات بورد اروپایی ارتباط آموزشی و علمی این مرکز با جامعه اروپا افزایش یابد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha