شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۵
کد خبر: 113360

یکی از شهروندان مشهدی هنگام باز کردن قوطی چای خارجی که از یکی از مغازه ها خریداری کرده بود با جسد یک بچه خفاش رو به رو شد.

سلامت نیوز: یکی از شهروندان مشهدی هنگام باز کردن قوطی چای خارجی که از یکی از مغازه ها خریداری کرده بود با جسد یک بچه خفاش رو به رو شد.

وی قوطی چای را به دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی آورد و خواستار انتشار این خبر و گوشزدی به مسوولان مربوط به کنترل کیفی محصولات وارداتی به کشور شد.

خفاش در چایی

این بسته چای با برند ˈالعطورˈ با نشان ˈایزو 22000ˈ و برچسب سلامت از ایران، کالای وارداتی از یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس می باشد که بر روی درب آن تاریخ انقضا را ماه 10 سال 2015 اعلام شده است.

خبرنگار ایرنا با مرکز بهداشت شهر مشهد تماس گرفت و موضوع را با مسوول مربوطه در میان گذاشت و وی پیگیری مساله را از طریق معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی - درمانی مشهد پیشنهاد داد.

پیگیری ها از طریق معاونت غذا و دارو به یکی از کارشناسان مرتبط با واردات و صادرات کالا ختم شد؛ وی درباره چگونگی کنترل کیفیت کالاهای وارداتی در گمرک ایران گفت: اگر کالایی قانونی وارد کشور شود در گمرک توسط واحد مربوطه از محصول نمونه برداری شده و آزمون سلامت از آن گرفته می شود.

وی که نخواست نامش در این گزارش ذکر شود، افزود: معمولا محصولات غذایی وارداتی که کنترل کیفیت می شوند، برچسب سلامت دارند.

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیز گفت: شهروندی که کالا را خریده می تواند به واحد بهداشت این دانشگاه مراجعه و از واحد صنفی مربوطه شکایت کند تا به مورد وی رسیدگی شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha