سه‌شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۵

مرد جوان وقتی نتوانست همسر سابقش را راضی به ازدواج دوباره کند، بر روی صورت او اسید پاشید.

سلامت نیوز: مرد جوان وقتی نتوانست همسر سابقش را راضی به ازدواج دوباره کند، بر روی صورت او اسید پاشید.
به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر، ساعت 7 و 45 دقیقه یکم دی ماه سال گذشته اهالی خیابان ارج واقع در حوالی میدان شوش با فریادهای درخواست کمک زن جوانی روبه رو شدند که فریاد می زد : "سوختم" .

اهالی محل پس از حضور در داخل کوچه ، یکی از همسایگان خود را مشاهده کردند که از ناحیه صورت مورد اسیدپاشی قرار گرفته و به شدت از ناحیه چشم و بینی مجروح شده بود. بلافاصله تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 و اورژانس انجام و زن جوان مصدوم برای انجام اقدامات درمانی به بیمارستان منتقل می شود .

زن جوان در طی مسیر انتقال به بیمارستان ، در اظهارات خود به مأموران کلانتری 159 بی سیم عنوان کرد که همسر سابقش به نام حمید 32 ساله اقدام به اسیدپاشی بر روی وی کرده و از محل متواری شده است .
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "اسیدپاشی" و به دستور قاضی هاشمیان ، بازپرس شعبه پنجم دادسرای امور جنایی تهران ، پرونده برای رسیدگی و دستگیری متهم در اختیار اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

کارآگاهان اداره شانزدهم با حضور در بیمارستان محل مداوای مصدوم حادثه به تحقیقات از وی پرداختند .

شاکی به نام شکوفه 24 ساله در اظهارات خود به کارآگاهان گفت : شب قبل از حادثه ( همزمان با شب یلدا ) همسر سابقم به نام "حمید . خ" به محل زندگی من آمد و درخواست کرد تا به درخواست ازدواج دوباره با وی جواب مثبت بدهم اما من که به هیچ عنوان قصد نداشتم تا به زندگی گذشته خود بازگردم ، بار دیگر و همانند درخواست های گذشته به او پاسخ منفی داده و این بار ، برای آنکه مانع از تکرار درخواست های مکرر او شوم عنوان داشتم که قصد ازدواج با شخص دیگری را دارم و حمید نیز پس از شنیدن این حرف از خانه خارج شد . روز حادثه ، حدودا ساعت 7 و 45 دقیقه بود که از خانه خارج شده بودم که ناگهان فردی مرا با اسم کوچک از پشت سر صدا کرد . زمانی که به پشت سر خود نگاه کردم ، حمید را دیدم که در مقابل من ایستاده بود . دیگر هیچ چیزی جز سوزش و درد شدید در ناحیه چشم و صورت احساس نکردم تا اینکه به بیمارستان منتقل شدم .

با شناسایی حمید . خ به عنوان عامل اسیدپاشی ، کارآگاهان اداره شانزدهم به محل سکونت وی در منطقه تیردوقلو مراجعه و متوجه شدند که او همزمان با اقدام به اسیدپاشی از این محل متواری شده است .

تحقیقات برای شناسایی مخفیگاه حمید ادامه داشت تا محل تردد متهم در محدوده میدان فردوسی شناسایی و 17 خردادماه 93 دستگیر و پس از انتقال به اداره شانزدهم پلیس آگاهی ، به اسیدپاشی اعتراف کرد .

متهم در اعترافات خود و در خصوص انگیزه اقدام به اسیدپاشی به کارآگاهان عنوان داشت :از چند روز پیش از اقدام به اسیدپاشی ، تصمیم به این کار گرفته بودم اما هربار امیدوار بودم که شکوفه حداقل به خاطر پسر 5 ساله مان ، به درخواست ازدواج من پاسخ مثبت می دهد . آخرین بار و همزمان با شب یلدا تصمیم گرفتم تا بار دیگر درخواست خود را مطرح کنم اما شکوفه این بار مدعی قصد ازدواج با فرد دیگری شد . تصمیم گرفتم تا حداقل مانع از ازدواج او با فرد دیگری شوم .

سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : با توجه به اعترافات صریح متهم و تکمیل تحقیقات در خصوص این پرونده ، متهم با قرار قانونی از سوی مقام قضایی به ندامتگاه اعزام شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha