عنوان برنامه ای است که با حضور اساتید دانشگاه و کارشناسان طب سنتی به معرفی طب سنتی و گیاهی می پردازد و به اشکالات شیوه خدمات توسط عطاریها و موانع موجود بر سر ارائه خدمات دانشگاهی می پردازد .

طبیعت شفا بخش فردا 14 مرداد با حضور آقای بهنام گرزن کارشناس داروهای گیاهی به موضوع داروهای گیاهی ترک اعتیاد می پردازد . این برنامه 2 شنبه ها ساعت 05/14 پخش می شود .

لحظه های عبور

عنوان برنامه ای است که با حضور کارشناسان به دوران نوجوانی و رفتارهای پر خطر این دوران می پردازد . این برنامه روز دوشنبه 14 مرداد با حضور دکتر ابراهیمی روانشناس به موضوع نظم و انظباط در دوران نوجوانی می پردازد . این برنامه به سردبیری خانم لعیا متین پارسا دوشنبه ها ساعت 30/14 پخش میشود .

روزی از روزهای تابستان

روزی از روزهای تابستان : عنوان برنامه ای است از گروه صبحگاهی رادیو سلامت که به مسائل و موضوعات روز های تابستان میپردازد . خانم لعیا متین پارسا سردبیر این برنامه گفت : در  فصل تابستان بسیاری از خانواده ها در نظر دارند برنامه ریزی مناسبی برای این فصل داشته باشند و ما با این برنامه ضمن دادن اطلاعات آنها را در انجام این کار یاری می دهیم . ایشان در مورد موضوعات برنامه گفت : ما در این برنامه  بطور کامل به موضوعات : دریا ، کرم ضد آفتاب ، شستشوی میوه و سبزیجات ، نگه داری غذا در فصل تابستان ،بستنی و لواشک ، سفر ، سونا و استخر ، فالوده و آب طالبی ، پیک نیک و ساندویچ و نوشابه می پردازیم . این برنامه به سردبیری خانم لعیا متین پارسا و تهیه کنندگی خانم ایلانلو روزهای جمعه ساعت 9 تا 10 صبح پخش می شود

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha