رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: در جوامع توسعه‌یافته هر قدر پول در بخش بهداشت و درمان صرف شود، سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود.

سلامت نیوز: رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: در جوامع توسعه‌یافته هر قدر پول در بخش بهداشت و درمان صرف شود، سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، دکتر حسینعلی شهریاری با اعلام این مطلب تأکید کرد: سیاست‌های ابلاغی نظام سلامت از سوی مقام معظم رهبری به بسیاری از چالش‌هایی که تاکنون در حوزه سلامت وجود داشت، پاسخ داده است.

متولی سیاستگذاری، نظارت و مدیریت بخش سلامت وزارت بهداشت، درمان وآموزش پزشکی تعیین شده و همه فعالان این بخش باید در چارچوب سیاست‌های کلی سلامت که این وزارتخانه تدوین می‌کند، عمل کنند.
وی با اشاره به اینکه انسان سالم محور توسعه است، افزود: برای کسب رضایتمندی مردم و کاستن از دغدغه‌های آنان، باید سهم کافی را به حوزه سلامت اختصاص دهیم.
رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، هماهنگی بین وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان تأمین‌‌اجتماعی را در دولت یازدهم بسیار ارزشمند دانست و گفت:  امیدواریم از همه ظرفیت‌ها و امکانات موجود در کشور برای رفع دغدغه‌های درمانی مردم به‌ویژه اقشار آسیب‌پذیر و در معرض آسیب به خوبی استفاده شود.

دکتر شهریاری افزود: نزدیک به 39 میلیون نفر از اقشار گوناگون جامعه تحت ‌پوشش سازمان تأمین‌‌اجتماعی هستند و امیدواریم شاهد روند رو به رشد و تعالی این سازمان و ارتقای روزافزون کمی و کیفی خدمات آن به اقشار مختلف تحت پوشش باشیم.
وی با بیان اینکه تأمین‌‌اجتماعی سازمانی غیردولتی است، گفت: منابع و مصارف این سازمان در زمره حق‌‌الناس است و مجلس شورای‌ اسلامی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دولت نیز باید روند خدمت‌‌رسانی این سازمان را که بدون برخورداری و استفاده از منابع عمومی کشور، خدمات متنوعی به بیمه‌شدگان ارائه می‌کند، تسهیل کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha