سه‌شنبه ۴ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۴

زن جوان به آرامی وارد ترمینال شد و نگاهی به دوروبرش انداخت. پایانه اتوبوسرانی پر از همهمه و سرو صدا بود. بعضی از مسافران سرپا ایستاده و بعضی دیگر روی صندلی‌ها نشسته بودند.

سلامت نیوز: زن جوان به آرامی وارد ترمینال شد و نگاهی به دوروبرش انداخت. پایانه اتوبوسرانی پر از همهمه و سرو صدا بود. بعضی از مسافران سرپا ایستاده و بعضی دیگر روی صندلی‌ها نشسته بودند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه اعتماد، ظرفی كه در دستش بود را در میان انگشتانش فشرد و جلو رفت. با چشم دنبال طعمه‌اش می‌گشت. نگاهش روی 8 نفری كه كنار هم در پایانه نشسته و منتظرسوار شدن به اتوبوس بودند، ثابت ماند.

جلو رفت و بی اینكه حرفی به زبان بیاورد، ناگهان ظرف حاوی مایع را روی هر هشت نفر پاشید. در یك لحظه صدای فریاد سوختم... بدنم سوخت، فضای پایانه را پر كرد. همه نگاه‌ها به سمت آنان برگشت تا ببینند چه خبر است.

صدایی در این میان فریاد میزد، اسیدپاشی شده... اسیدپاشی شده... زنگ بزنید اورژانس. دنیا جلوی چشم هر هشت نفر تیره و تار شده بود و با درد و آه از همه كمك می‌خواستند.
 
ما گناهی نداشتیم
زن اسیدپاش عقب ایستاد و به همه گفت: «كسی دنبالم بیاید، اسید روی او می‌پاشم.» شنیدن این جمله از سوی زنی كه سر و وضع و حالت روحی و روانی درستی نداشت باعث شد تا هیچكس جرات قدم برداشتن به سمت او را نداشته باشد و همه عقب بكشند.

زن همچنان برای همه شاخ و شانه می‌كشید و می‌گفت كسی جلو نیاید. در همین هنگام گشت پلیس كرمانشاه كه از همان حوالی می‌گذشت، با مشاهده مردمی كه تجمع كرده بودند، آژیركشان به محل حادثه رفتند و دربررسی‌های اولیه دریافتند كه زن به صورت تعدادی از شهروندان كرمانشاهی اسیدپاشی كرده است.

ماموران نیروی انتظامی او را دستگیر كرده و به كلانتری منتقل كردند. پس از انتقال او به كلانتری، تكنسین‌های اورژانس نیز از راه رسیده و مصدومان را به بیمارستان امام خمینی كرمانشاه منتقل كردند تا درمان‌های لازم روی آنها صورت بگیرد.

همراهان آنها كه از این حادثه باخبر شده یا در محل حضور داشته و دچارسوختگی شده بودند، در خصوص این حادثه گفتند: «همه ما كنار هم نشسته بودیم و در عالم خودمان بودیم كه یك‌دفعه لباسمان خیس شد و بدنمان شروع به سوختن كرد. اسید روی صورت بعضی از مسافران هم ریخته بود. ما اصلا این زن را نمی‌شناسیم».

شوهر یكی از مسافران كه در بیمارستان است، گفت: «شدت سوختگی به حدی است كه من اصلا همسرم را نشناختم.»
 
انگیزه؛ نامعلوم
با انتقال زن جوان به یكی از كلانتری‌های كرمانشاه، بازجویی‌ها از او شروع شد.

سرهنگ محمد قنبری، رییس مركز اطلاع‌رسانی استان كرمانشاه در خصوص انگیزه این زن از اسیدپاشی گفت: «نكته مشخص و محرز این زن، این است كه او معتاد است و شیشه مصرف می‌كند و قدرت خیال پردازی عجیب و غریبی هم دارد. شوهرش هم از او جدا شده است. او در مورد اینكه چرا به روی مسافران اسید پاشیده است، توضیح واضح و مشخصی نداده و هربار یك حرفی زده است. او در اولین اعترافاتش گفته كه هدفم از این كار انجام سرقت بود. بعد از این ادعا، دوباره گفت كه من با یكی از راننده‌ها تصادف كرده‌ام و چون حقم را نداده‌اند، می‌خواستم از او انتقام بگیرم. اما با این وجود هنوز هم مشخص نیست كه چرا اقدام به این‌كار كرده است.

سرهنگ كیومرث عزیزی، جانشین فرمانده انتظامی استان كرمانشاه با تایید این خبر گفت: «این زن در اظهارات خود عنوان كرد پس از تصادف با اتوبوس شركت واحد از آن جایی كه یك پایم دچار آسیب شد و شركت بیمه نیز برای درمان و مداوا اقدام خاصی را در تامین هزینه‌های مربوط به آن انجام نداد، قصد داشتم با پاشیدن اسید به صورت راننده‌یی كه با او برخورد داشتم، انتقام بگیرم.»
 
پنج نفر درمان سرپایی شده‌اند
سرهنگ قنبری در خصوص وضعیت مسافرانی كه در بیمارستان بستری شده‌اند گفت: «بر اساس آخرین خبرهایی كه من دارم، از این هشت نفر كه شش نفرشان زن هستند و دو نفر مرد، پنج نفر درمان سرپایی شده و مرخص شده‌اند. سه نفر هنوز دربیمارستان بستری هستند. وی تصریح كرد: این زن در حال حاضر در بازداشتگاه است و تحقیقات پلیس در خصوص انگیزه او از انجام اینكار همچنان ادامه دارد.»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha