طرح توسعه 8هزار متری بیمارستان تأمین‌اجتماعی حکیم جرجانی گرگان در مراسمی با حضور رئیس هیأت‌مدیره سازمان تأمین‌اجتماعی و استاندار گلستان افتتاح شد.

سلامت نیوز: طرح توسعه 8هزار متری بیمارستان تأمین‌اجتماعی حکیم جرجانی گرگان در مراسمی با حضور رئیس هیأت‌مدیره سازمان تأمین‌اجتماعی و استاندار گلستان افتتاح شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، رئیس هیأت‌مدیره سازمان تأمین‌اجتماعی در مراسم افتتاح این طرح در بیمارستان حکیم جرجانی گرگان، اظهار کرد: سازمان تأمین‌اجتماعی  39 میلیون بیمه‌شده را تحت‌پوشش خود دارد و باید به این افراد پاسخگو باشد.


دکتر عباس کبریایی‌زاده افزود: سال گذشته سازمان 6 ماه بدون بودجه اداره شد، اما سال 93 که سال آغازین کار هیأت‌مدیره جدید است را در قالب بودجه آغاز کردیم و سعی داریم فشارهای خارج از وظیفه و از بیرون را دور کنیم.


وی افزود: در استان گلستان کمتر از نیمی از مردم تحت پوشش بیمه تأمین‌اجتماعی هستند و این نشان‌دهنده این است که توسعه صنعتی در گلستان کمتر اتفاق افتاده است.


کبریایی‌زاده در ادامه با اشاره به اینکه 72 بیمارستان و 300 مرکز درمانی سرپایی تحت‌پوشش این سازمان به بیمه شدگان خدمات درمانی رایگان ارائه می دهند، گفت: در سال‌جاری 12هزار میلیارد تومان اعتبار برای درمان در بخش مستقیم و غیرمستقیم سازمان درنظر گرفته شده که نسبت به سال قبل از آن 2 برابر شده است.


وی گفت: امسال حدود 500 میلیارد تومان برای طرح توسعه مراکز درمانی سازمان تأمین‌اجتماعی درنظر گرفته شده و هم‌اکنون 225 هزار مترمربع توسعه زیرساخت‌های درمانی را در سطح کشور داریم.


رئیس هیأت‌مدیره سازمان تأمین‌اجتماعی با بیان این که زیرساخت‌های حوزه درمان در استان گلستان ضعیف است، افزود: یکی از طرح‌های ما این است که شرایط دسترسی به درمان را برای بیمه‌شدگان تسهیل کنیم.


وی تصریح کرد: طرحی در دست اجرا داریم تا با آن بتوانیم افزایش جلب مشارکت آحاد جامعه را برای ایجاد زیرساخت‌های سلامت با انتشار اوراق وقف داشته باشیم که این طرح در مرحله تصویب است.


استاندار گلستان نیز در این مراسم اظهار کرد: از آغاز فعالیت دولت یازدهم تاکنون حوزه سلامت به طور ویژه‌ای مدنظر دولت بوده است و رئیس‌جمهوری بر پویایی در بخش سلامت با رویکرد مطالبات مردمی تأکید دارد.


حسن صادقلو خدمات تأمین‌اجتماعی را در سطح کشور و استان گلستان قابل دفاع دانست و افزود: از مدیران این سازمان انتظار داریم نگاه ویژه‌ای به گلستان داشته باشند.


وی با اشاره به تهیه سند جامع سلامت استان گلستان اظهار داشت: آینده بخش درمان در این استان روشن است.


استاندار گلستان تأکید کرد: مدیران تأمین‌اجتماعی در استان گلستان صاحب افق و دیدگاه روشنی هستند و تأمین‌اجتماعی در این استان موفق بوده است.
همچنین طی مراسمی درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی شهدای گمنام آزادشهر  با حضور دکتر عباس کبریایی زاده رئیس هیات مدیره ، دکتر مهدی درخشان مدیرکل درمان مستقیم و جمعی از مقامات استان گلستان افتتاح شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha