رئیس دادگاه بدوی سازمان نظام پزشکی گفت: متأسفانه قانون نظام پزشکی مشکلاتی دارد که به همین خاطر نیز مورد قبول جامعه پزشکی نیست از این رو نیازمند اعمال تغییراتی است.

سلامت نیوز: رئیس دادگاه بدوی سازمان نظام پزشکی گفت: متأسفانه قانون نظام پزشکی مشکلاتی دارد که به همین خاطر نیز مورد قبول جامعه پزشکی نیست از این رو نیازمند اعمال تغییراتی است.

دکتر ایرج خسرونیا در گفتگو با شفا آنلاین ضمن اعلام این مطلب اظهار داشت: یکی از مشکلات این قانون مربوط به انتخابات است؛ چراكه درحال حاضر انتخابات رئیس کل، مجمع عمومی، مجمع و شورای عالی سازمان نظام پزشکی براساس اصول دموکراتیک برگزار نمی شود.

رئیس جامعه متخصصین داخلی كشور افزود: برای نمونه افرادی با هزار تا هزار و 400 رأی در هیچ جای سازمان نظام پزشکی دستی بر آتش ندارند در حالی که برخی افراد با 20 تا 30 رأی مناصب مهم سازمان را به دست آورده اند؛ اینجا افراد مقصر نیستند بلکه قانون مقصر است زیرا تعداد افراد رأی دهنده و شهرهایی با بیش از 70 هزار عضو را در نظر گرفته است.

معاون نظارت سازمان نظام پزشکی تهران بزرگ ادامه داد: در صورتی که انتخابات استانی می شد؛ افراد منتخب با تعداد آراء بالاتر( حداقل 100رأی) به مجمع راه می یافتند، بنابراین عدالت برای انتخاب اعضای شورای عالی و رئیس کل بیشتر در نظر گرفته می شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha