رئیس پلیس راه راهور ناجا از بارش برف و باران در جاده‌های 18 استان کشور خبر داد و گفت: حجم زیاد تردد زائران از مرز مهران و نبود زیر ساخت‌ها در این مرز موجب بروز ترافیکی پرحجم و روان شده است.

سلامت نیوز: رئیس پلیس راه راهور ناجا از بارش برف و باران در جاده‌های 18 استان کشور خبر داد و گفت:  حجم زیاد تردد زائران از مرز مهران و نبود زیر ساخت‌ها در این مرز موجب بروز ترافیکی پرحجم و روان شده است.

سرهنگ محمدحسین حمیدی در گفت‌وگو با میزان، درباره وضعیت جاده‌های کشور به‌ویژه ترافیک در مرز مهران، شلمچه و چزابه اظهار کرد: مرز شلمچه به علت نزدیکی به شهر خرمشهر، ورود زائران به این شهر بزرگ، مشکل ترافیک جاده‌ای را برطرف کرده است؛ از سوی دیگر در مرز چزابه به علت اینکه  80 درصد افرادی بومی و ساکنان استان خوزستان نیز از این منطقه تردد می‌کنند، با این وجود مشکل چندانی در این دو مرز نداریم و سیستم حمل و نقل پاسخگوی زائران است.

وی در ادامه بار ترافیکی ایلام را پرحجم و روان ذکر کرد و گفت: حجم زیاد تردد زائران از مرز مهران و نبود زیر ساخت‌ها در این مرز مهران سبب رافیکی پرحجم و روان شده است.

سرهنگ حمیدی همچنین در رابطه با شرایط جوی و وضعیت دیگر جاده های کشور گفت: در حال حاضر محور آذربایجان شرقی محور مرند، آذربایجان غربی محور خوی، خراسان رضوی، استان اصفهان، البرز محور کندوان، لرستان محور بروجرد، گرده زالیان و استان همدان گردنه اسلام آباد شاهد بارش برف هستیم.

به گفته وی، آذربایجان غربی، البرز، خوزستان، ایلام، کردستان، قزوین، لرستان، همدان و بیشتر محورها زنجان به بیجار و زنجان به میانه و استان مازنداران محور کناره بارش باران گزارش شده است.

رئیس پلیس راه راهور ناجا با بیان اینکه محور قم به گرمسار در استان سمنان و قم به دلیل عملیات راه‌سازی تا اطلاع ثانوی مسدود است، افزود: در زمان انسداد تردد وسایل نقلیه سبک از آزاده راه قم-تهران، در ادامه از مسیر منتهی به پاکدشت- گرمسار و تردد وسایل نقلیه سنگین از محور قدیم قم-تهران انجام خواهد شد.

سرهنگ حمیدیدر خاتمه با اشاره به این مطلب که محور شمشک - دیزین و در استان‌های البرز به علت بارش برف و نبود ایمنی کافی تا اطلاع ثانوی مسدود است، افزود: در حقیقت در جاده‌های کوهستانی همراه داشتن تجهیزات زمستانی مانند زنجیر چرخ و لباس گرم و ... ضروری است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha