پنجشنبه ۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۵

سرپرست بیمارستان بقیه الله اعظم گفت: ۱۸ نفر از دانش آموزان مدرسه ابتدایی نصر سردشت پس از مصرف شیر رایگان در مدرسه مسموم شده و بلافاصله به بیمارستان بشاگرد منتقل شدند.

سلامت نیوز:سرپرست بیمارستان بقیه الله اعظم گفت: ۱۸ نفر از دانش آموزان مدرسه ابتدایی نصر سردشت پس از مصرف شیر رایگان در مدرسه مسموم شده و بلافاصله به بیمارستان بشاگرد منتقل شدند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر، توحید مرادیان در مورد مسمومیت دانش آموزان در یکی از مدارس شهرستان بشاگرد گفت: حوالی ساعت ۱۱ روز چهارشنبه ۱۸نفر از دانش آموزان دبستان نصر سردشت به همراه مدیر و معلمان مدرسه به این بیمارستان مراجعه کردند که این دانش آموزان علائم تهو، استفراق و اسهال داشتند.

او گفت: از ۹نفر این دانش آموزان نمونه برداری انجام شد و اقدامات درمان بر روی دانش آموزان بلافاصله صورت گرفت. مرادیان عامل این مسمومیت را نوشیدن شیر رایگان که بین بچه ها در مدرسه توزیع شده عنوان کرد.

او گفت: خوشبختانه این دانش آموزان بصورت سرپایی درمان و مرخص شدند و یک نمونه از شیرهای مصرف شده جهت آزمایشات بیشتر به معاونت بهداشت استان ارسال شد. مرادیان گفت: با اداره آموزش و پرورش شهرستان بشاگرد هماهنگی شد تا زمان آماده شدن جواب آزمایشات از توزیع شیر رایگان بین دانش آموزان خودداری شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha