قائم مقام وزیر بهداشت با تأکید بر این نکته که جنوب غرب تهران کمبود شدید تخت بیمارستانی دارد، گفت: امیدواریم با راه‌اندازی کامل بیمارستان غیاثی، این نیاز کمی برطرف شود.

سلامت نیوز: قائم مقام وزیر بهداشت با تأکید بر این نکته که جنوب غرب تهران کمبود شدید تخت بیمارستانی دارد، گفت: امیدواریم با راه‌اندازی کامل بیمارستان غیاثی، این نیاز کمی برطرف شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس،  ایرج حریرچی قائم مقام وزیر بهداشت در مراسم افتتاح بخش اورژانس بیمارستان غیاثی در جنوب غرب تهران گفت: امیدوارم قدم‌های خیری که برای احداث بیمارستان و مراکز درمانی برداشته می‌شود، همین‌گونه چه کوچک و چه بزرگ ادامه پیدا کند.

وی با بیان اینکه 70 درصد بیمارستان‌های کشورهای غربی و به خصوص آمریکا خیریه هستند، گفت: در کشور ما هم قدم‌هایی برداشته شده، مثلاً اکنون غیر از بیمارستان غیاثی که امروز بخش اورژانس آن افتتاح شد، ساختمان 800 تختی جدید بیمارستان امام نیز توسط خیرین در حال ساخت است.

قائم مقام وزیر بهداشت ادامه داد: برای ساخت این بیمارستان 800 تختخوابی، یک خانواده تنها برای اسکلت آن 600 میلیارد تومان هزینه کردند.

حریرچی تأکید کرد: کشور اکنون بیش از آنکه به خیرین برای ساخت بیمارستان احتیاج داشته باشد، به آنها برای اداره بیمارستان نیاز دارد.

وی تأکید کرد: در جنوب غرب تهران کمبود شدید تخت احساس می‌شود و بیمارستان غیاثی می‌تواند نقش مهمی را در رفع نیاز تهران به تخت بیمارستانی ایفا کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha