یک فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی گفت: از هر دو مراجعه کننده و متقاضی کشیدن پوست صورت (Face Lift) یک نفر بینی اش را قبلا تحت عمل جراحی زیبایی قرار داده است .

دکتر محمد احمدی مقدم در گفت و گو با ایرنا افزود: این افراد که اغلب از بانوان مسن بالای 60 سال هستند ، قبلا بینی شان را عمل کرده اند.
وی افزود: این افراد به هنگام مراجعه جهت فیس لیفت، از پزشک جراح می خواهند که بینی از قبل جراحی شده شان را در کنار انجام عمل کشیدن پوست صورت ، ترمیم کند.
وی گفت: در زمان حاضر امکانات عمل کشیدن پوست صورت به گونه ای است که می توان در مدت زمان کمتری نسبت به گذشته ، این عمل را انجام داد به همین علت متقاضیان از پزشک می خواهند که همزمان با کشیدن پوست صورت ، بینی شان را نیز ترمیم کند زیرا پزشک فرصت بیشتری در عمل دارد.
وی گفت: تا حدود 10 سال پیش عمل کشیدن پوست صورت برای افراد زیر 50 سال میسر نبود، اما در زمان حاضر امکانات به گونه ای است که خانم های حدود 40 سال نیز به منظور جوان تر شدن به کشیدن پوست صورت روی آورده اند.
گفته می شود ، گرانترین عمل زیبایی، عمل کشیدن پوست صورت است که اغلب ازطرف زنان تقاضا می شود.
جراحی زیبایی که از سال 1334 با حضور هفت جراح پلاستیک در اتاق های دربسته تهران آغاز به کار کرد تا امروز که 52 سال از زمان فعالیت آن می گذرد صدها متقاضی زیبایی را زیباتر کرده و صدها متقاضی دیگر را به کام مرگ کشانده است .
همچنین گفته می شود در زمان حاضر مردم ایران در کنار کشورهای ترکیه و برزیل دررده های نخست میزان جراحی های زیبایی جهان قراردارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha