عباسی گفت: افزایش تعرفه‌ها در صورتی امکان پذیر است که سازمان بیمه قدرت پوشش کامل خدمات را داشته باشد در غیر این صورت تعرفه‌ها نباید افزایش پیدا کند.

سلامت نیوز: عباسی گفت: افزایش تعرفه‌ها در صورتی امکان پذیر است که سازمان بیمه قدرت پوشش کامل خدمات را داشته باشد در غیر این صورت تعرفه‌ها نباید افزایش پیدا کند. 

سلیمان عباسی عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در گفتگو با  باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: افزایش تعرفه‌ها در صورتی امکان پذیر است که سازمان بیمه قدرت پوشش کامل خدمات را داشته باشد در غیر این صورت تعرفه‌ها نباید افزایش پیدا کند در حال حاضر بابت حق بیمه تکمیلی، هزینه‌های چند برابری از مردم کسر می‌شود اما خدمات مناسبی به بیماران ارائه نمی‌شود.

وی ادامه داد: عملکرد کنونی بیمه‌های تکمیلی رضایت بخش نیست و باید اساسنامه و حیطه تعهدات این بیمه‌ها مورد بازنگری قرار گیرد. 

وی با بیان اینکه عدم نظارت بیمه مرکزی بر عملکرد سایر بیمه‌ها منجر به نارضایتی مردم می‌شود خاطر نشان کرد: این امر نیازمند نظارت مداوم وزارت بهداشت و درمان و بیمه مرکزی بر عملکرد بیمه هاست تا در سایه این نظارت بتوان ضمن تقویت پوشش خدمات نقاط ضعف را نیز شناسایی نمود.

وی تصریح کرد: متاسفانه به خاطر تعرفه بالای بیمه تکمیلی اقشار کم درآمد توان خرید خدمات را ندارند و لذا تا زمانیکه بیمه‌ها تعهدات خود را به خوبی انجام ندهند نمیتوان تعرفه‌ها را افزایش داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha