چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۸

درگیری خیابانی 3 برادر که به چاقوکشی انجامید با مرگ برادر بزرگ تر پایان یافت.

سلامت نیوز: درگیری خیابانی 3 برادر که به چاقوکشی انجامید با مرگ برادر بزرگ تر پایان یافت.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از خراسان، بیست و یکم اسفند 2 برادر مجرد به دلیل بروز برخی اختلافات خانوادگی در منزل مسکونی با یکدیگر به مشاجره پرداختند. اما مشاجره لفظی آنان در حالی به درگیری خیابانی کشید که برادر سوم نیز به طرفداری از یکی از برادران وارد ماجرا شده بود.

این گزارش حاکی است: در این درگیری ناگهان برادر کوچک تر چاقویی را بیرون کشید و ضرباتی بر پیکر برادر بزرگترش وارد کرد. دقایقی بعد جوان 26 ساله به بیمارستان منتقل شد، اما 2 روز بعد بر اثر شدت عوارض ناشی از اصابت چاقو جان سپرد. در پی مرگ این جوان، مراتب از سوی ماموران انتظامی به قاضی ویژه قتل عمد اعلام شد این درحالی بود که خانواده مقتول عنوان کردند فرد ناشناسی فرزندشان را با چاقو کشته است!

در پی اظهارات خانواده مقتول و به دستور مقام قضایی، بررسی های کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی در این باره آغاز شد، اما تحقیقات فنی مشخص کرد فرد دیگری در این ماجرا نقش نداشته است.

به همین دلیل قاضی علی اکبر صفائیان روز گذشته دوباره با بازجویی از پدر مقتول به سرنخ هایی رسید که حکایت از اختلافات خانوادگی بین 3 برادر داشت.

پدر مقتول در اظهاراتش گفت: 3 روز قبل از قتل نیز 2 برادر با یکدیگر درگیر شده بودند که پسر بزرگم (مقتول) با چاقو فرزند دیگرم را مجروح کرده بود.

این گزارش حاکی است: در پی اظهارات این مرد، بلافاصله قاضی صفائیان دستور دستگیری 2 برادر را صادر کرد و ماموران کلانتری الهیه در یک عملیات غافلگیرانه، آنان را دستگیر کردند.

با اعتراف 2 برادر به قتل، به دستور قاضی شعبه 808 دادسرای مشهد، متهمان در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی قرار گرفتند تا بررسی های بیشتری در این باره انجام شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha