شنبه ۱۵ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۷
کد خبر: 143158

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران با اشاره به نیاز مردم کشور عراق به آموزش دانشجوی پرستاری گفت: طبق آخرین مذاکرات اخیر، عراق به طور جدی آماده اعزام دانشجویان پرستاری برای اخذ مدرک فارغ التحصیلی در ایران است.

سلامت نیوز:رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران با اشاره به نیاز مردم کشور عراق به آموزش دانشجوی پرستاری گفت: طبق آخرین مذاکرات اخیر، عراق به طور جدی آماده اعزام دانشجویان پرستاری برای اخذ مدرک فارغ التحصیلی در ایران است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی نظام پرستاری، دکتر حاج میر اسماعیلی افزود: طبق آخرین مذاکرات صورت گرفته از طریق وزارت بهداشت کشور با عراق، و با توجه به نیاز جدی کشور عراق در بحث آموزش دانشجوی پرستاری، آن کشور به شدت مایل به همکاری با ایران برای اعزام دانشجویان رشته پرستاری به منظور اخذ مدرک فارغ التحصیلی از ایران است .

وی افزود: در همین راستا نیز در صورتیکه بتوانیم، در دانشگاه  علوم پزشکی ایران ظرفیت‌های خوبی را برای پذیرش  دانشجوی پرستاری ایجاد کنیم، می‌توانیم بنا به نیاز کشور عراق، دانشجویان پرستاری آن کشور را در ایران پذیرش و آموزش دهیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران تاکید کرد: پذیرش دانشجو از کشوری همچون عراق علاوه بر داشتن جنبه‌های خیر خواهانه و انسان دوستانه به علت شرایط پیش آمده در آنجا، در امر گسترش کیفیت سیستم آموزشی و البته، درآمدزایی برای حیطه آموزش، بسیار موثر است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha