محمدحسین قربانی، اظهار داشت: در اولین جلسه کمیسیون بهداشت که هفته گذشته با حضور وزیر بهداشت برگزار شد درباره مباحث مختلف اظهار نظر شد و قرار شد که درباره نحوه ارائه خدمات دندانپزشکی در طرح تحول سلامت به طور جداگانه جلسه ای برگزار شود.

سلامت نیوز: عضو هیأت رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از بررسی نحوه ارائه خدمات دندانپزشکی در کمیسیون بهداشت خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به  نقل از خبرگزاری پانا،محمدحسین قربانی، اظهار داشت: در اولین جلسه کمیسیون بهداشت که هفته گذشته با حضور وزیر بهداشت برگزار شد درباره مباحث مختلف اظهار نظر شد و قرار شد که درباره نحوه ارائه خدمات دندانپزشکی در طرح تحول سلامت به طور جداگانه جلسه ای برگزار شود.


عضو هیأت رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس ادامه داد: ما در کمیسیون بهداشت به دنبال پایدار کردن منابع مالی حوزه سلامت در سال 94 هستیم که البته این موضوع نیاز به برطرف کردن نقاط ضعف طرح تحول سلامت دارد.


این نماینده مجلس در ادامه درباره نظارت مجلس بر عملکرد وزارت بهداشت در طرح تحول سلامت نیز گفت: اقدامات وزارت بهداشت برای اجرای طرح تحول سلامت در جلسات کمیسیون مورد بحث و بررسی قرار می گیرد و برخی از نمایندگان نیز با حضور خود در بیمارستان های مجری طرح، از نزدیک در جریان مشکلات اجرای طرح تحول سلامت قرار گرفتند.


وی موضوع جذب پزشک و تربیت پزشک برای طرح تحول سلامت را یکی از مشکلات وزارت بهداشت در اجرای این طرح عنوان کرد و گفت: وزارت بهداشت در اجرای طرح تحول سلامت و جذب پزشک عمومی در مناطق محروم فقط توانست که 1500 پزشک عمومی را جذب کند که این روند کند است و باید ترمیم شود.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha