دوشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۰
کد خبر: 150002

توت فرنگی، میوه ای است که تقریبا همه دوست دارند. این میوه علاوه بر داشتن طعم مناسب، خواص زیادی به ویژه برای پوست دارد که در این مطلب به نقل از «MSN» به آن اشاره شده است.

سلامت نیوز:توت فرنگی، میوه ای است که تقریبا همه دوست دارند. این میوه علاوه بر داشتن طعم مناسب، خواص زیادی به ویژه برای پوست دارد که در این مطلب به نقل از «MSN» به آن اشاره شده است.

موهای براق و ابریشمی:8 عدد توت فرنگی رسیده را که تقریبا قابل خوردن نیست له کنید و با یک قاشق غذاخوری سس مایونز مخلوط کنید و به طور کامل به پوست و مو بمالید.

پس از 20 دقیقه با شامپو بشویید.

اسکراب خوش بو:کافی است 10-12 عدد توت فرنگی کوچک له شده و غیرقابل خوردن را با یک قاشق چای خوری شکر و یک قاشق چای خوری روغن زیتون مخلوط کنید و سپس به تمامی بدن به طور گردشی بمالید تا سلول های مرده از بین برود.

سفیدی دندان:پالپ تازه توت فرنگی را به دندان بمالید یا با مقداری جوش شیرین مخلوط کنید و به دندان بمالید.

پس از 10 دقیقه دهانتان را بشویید.

پف زیرچشم:توت فرنگی حاوی ترکیب طبیعی است که به عنوان ضدالتهاب عمل می کند. برشی از توت فرنگی تازه را روی پف چشم قرار دهید و در جای خنک دراز بکشید و پس از 10 دقیقه بشویید.

شادابی پوست:این میوه حاوی ترکیبات متعدد و آنتی اکسیدان است که سلول های پوست را تازه می کند و باعث شادابی پوست می شود. توت فرنگی را نصف کنید و به پوست بمالید و پس از چند دقیقه با آب خنک بشویید.

درمان طبیعی آکنه:7 عدد توت فرنگی له شده را با یک قاشق غذاخوری ماست غلیظ مخلوط کنید و به صورت بمالید و پس از 10 دقیقه بشویید. این کار را هفته ای 2 بار انجام دهید.

اسکراب پا:8 تا 10 عدد توت فرنگی، 2 قاشق غذاخوری روغن زیتون و یک قاشق چای خوری نمک را با هم مخلوط کنید و آرام و به مدت چند دقیقه به پا بمالید و بگذارید کمی بماند، سپس بشویید.

منبع:روزنامه خراسان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha