سلامت نیوز: به دنبال تماس‌ شهروندان با موسسه خیریه محک در رابطه با جمع‌آوری درهای بطری پلاستیکی و الزام این سازمان برای عمل به اصل پاسخگویی و برطرف کردن ابهام ذهنی ذیربطان ، این موسسه اطلاعیه‌ای را درباره عدم ارتباط کمپین "جمع‌آوری درهای بطری پلاستیکی" با برنامه‌های خود، منتشر کرده است.
 
کمپین جمع‌آوری درهای بطری پلاستیکی، اولین بار در تبریز و به منظور تهیه صندلی چرخ‌دار از عواید فروش این محصول قابل بازیافت برای بیماران نیازمند این شهر برگزار شد.


متن این اطلاعیه به شرح زیر است:
یاوران گرامى كودكان مبتلا به سرطان
به تازگى شاهد پیامى در شبكه‌‌هاى اجتماعى هستیم كه افراد را دعوت به جمع آورى درهای بطرى پلاستیكى و تحویل آن به مراكز تعیین شده جهت فراهم آمدن هزینه صندلى چرخدار براى معلولان نیازمند مى‌كند.در چند روز اخیر تعدادی از این پیام‌ها افراد را به انجام این ایده به نفع محك تشویق كرده و اعلام نموده‌اند كه محك براى جمع‌آورى درهاى بطرى برنامه‌ریزى كرده است.

مؤسسه خیریه محك این حركت ارزشمند كه توسط بانوى جوانى در شهر تبریز با پیوستن به یك كمپین جهانی كه هدف آن جمع‌آوری در بطری جهت تأمین هزینه‌های خرید صندلی چرخدار برای معلولین نیازمند بوده است را تحسین می‌كند و یاد آور می‌شود كه آثار مادی و معنوی چنین اقدام ارزشمندی را تنها متعلق به گروه فوق دانسته و هدایت و تخصیص این منابع به محک و کودکان مبتلا به سرطان را خارج از اصول حاکم بر این مؤسسه می‌داند.


محك ضمن احترام به حقوق معنوى این اقدام از تمامى نیكوكاران و خیرین دعوت مى‌كند كه كلیه درهاى بطری پلاستیكى جمع آورى شده و كمك‌هاى خود در این خصوص را به مراكزى كه مبدع این حركت ارزشمند در نظر گرفته و از طریق رسانه‌ها و شبكه‌هاى اجتماعى اعلام نموده، اهدا كنند تا این اقدام از هدف اصلى خود، منحرف نشود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha