در فروردین ماه امسال ۵۰ مورد فوت ناشی از غرق شدگی،برق گرفتگی،سوختگی و مسمومیت با گاز CO به مراکز پزشکی قانونی استان تهران ارجاع شده است.

سلامت نیوز: در فروردین ماه امسال ۵۰ مورد فوت ناشی از غرق شدگی،برق گرفتگی،سوختگی و مسمومیت با گاز CO به مراکز پزشکی قانونی استان تهران ارجاع شده است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر؛ پزشکی قانونی تهران اعلام کرد: در فروردین ماه امسال ۱۳ مورد فوت ناشی از گاز منواکسید کربن به مراکز پزشکی قانونی ارجاع شده است که این رقم در مقایسه با مدت مشابه در سال ۹۳ که تعداد فوت ناشی از مسمومیت با گاز CO  بیست نفر گزارش شده بود ۳۵ درصد کاهش یافته است.

بر طبق این گزارش از کل فوت شدگان ناشی از مسمومیت با گاز منواکسید کربن در فروردین ماه امسال ۷ نفر مرد و ۶ نفر زن بوده اند.

بنابر این گزارش در فروردین امسال چهار نفر در استان در اثر برق گرفتگی جان خود را از دست داده اند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه در سال ۹۳ که تعداد فوت ناشی از برق گرفتگی در استان ۸ نفر اعلام شده بود ۵۰ درصد کاهش یافته است.

در این گزارش با اشاره به جنسیت جانباختگان برق گرفتگی در فروردین ماه آمده است: تمام جانباختگان در اثر برق گرفتگی در این ماه مرد بوده اند.

طبق این گزارش در نخستین ماه امسال ۲۹ نفر در اثر سوختگی جان خود را از دست داده اند که این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که تعداد فوت ناشی از سوختگی ۲۶ نفر گزارش شده بود ۱۱.۵ درصد افزایش  یافته است.

۲۰ نفر از فوت شدگان ناشی از سوختگی در فروردین امسال مرد و ۹ نفر زن بوده اند.

همچنین طبق این گزارش ۴ نفر در فروردین امسال در اثر غرق شدگی جان خود را از دست داده اند که جانباختگان همگی مرد بوده اند.خاطر نشان می شود در فروردین سال ۹۳ هیچ مورد غرق شدگی در استان گزارش نشده بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha