سلامت نیوز:معاون آمادگی و مقابله سازمان مدیریت بحران کشور از تشکیل جلسه ستاد بحران درپی وقوع آتش‌سوزی در جنگل‌های ایلام خبر داد.

مهندس مرتضی اکبرپور در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت آتش‌سوزی جنگل‌های شلم دراستان ایلام گفت: در این خصوص سازمان جنگل‌ها و وزارت جهاد کشاورزی مسئولیت دارند و متولی اصلی هستند . سازمان مدیریت بحران نیز اقداماتی را در این خصوص انجام داده و بارها هشدارهایی را در این خصوص به متولیان امر داده بودیم.

وی ادامه داد:‌ متاسفانه سازمان جنگل‌ها اقدام جدی در این خصوص نداشته و علیرغم اینکه بودجه و امکانات تا حدی در اختیار آنان قرار گرفته اما به خوبی از آن استفاده نشده است.

اکبرپور در ادامه از تشکیل جلسه ستاد بحران در استان ایلام خبر داد و گفت: استاندار ایلام نیز پیگیر این موضوع بوده و چندین بار تماس‌هایی با ریاست سازمان مدیریت بحران و دیگر دستگاه‌ها به ویژه سازمان جنگل‌ها و وزارت جهاد کشاورزی داشته اند.

به گفته معاون آمادگی و مقابله سازمان مدیریت بحران کشور برابر آخرین اخبار همچنان عملیات اطفای حریق در جنگل‌های ایلام ادامه دارد و سازمان مدیریت بحران نیز وظیفه هماهنگی میان دستگاه‌ها را بر عهده دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha