مطالعات جدید نشان می دهند که چربی موجود در گیاه «آوکادو» می تواند به عنوان درمان مهم برای بسیاری از انواع بیماری های سرطانی در نظر گرفته شود.

سلامت نیوز: مطالعات جدید نشان می دهند که چربی موجود در گیاه «آوکادو» می تواند به عنوان درمان مهم برای بسیاری از انواع بیماری های سرطانی در نظر گرفته شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر، پیش تر ها تصور بر این بود که آوکادو فقط به درد درست کردن گواکمل میخورد. این در حالی است که در حال حاضر ثابت شده است که این میوه خیلی مفیدتر از آن است که بتوان فکرش را کرد.

اگر به شما لیست "خارق العاده" ای از غذاهایی داده شود که حاوی چربی خوب یا ویتامین بالا هستند، بی شک آوکادو در بین آنها حضور خواهد داشت.

آواکادو حتی ممکن است کلید مبارزه با برخی انواع سرطان ها باشد. محققان در دانشگاه واترلو به مطالعه چگونگی امکان مبارزه یک مولکول موجود در آوکادو با لوسمی میلوئید حاد پرداختند.

پژوهش فوق که در مجله تحقیقات سرطان منتشر شده است، جزئیات چگونگی حملات ماده آوکادو را به سلول های بنیادی سرطان خون نشان می دهد و بدون این که به سلول های سالم آسیبی برساند، با این بیماری می کند.

این یافته ها لزوما به معنای این نیست که در صورت خوردن آووکادو، این ماده می تواند به طور مستقیم با لوسمی میلوئید حاد مبارزه کند، بلکه به این معنی است که با این کشف، یک گزینه درمانی جدید ممکن است برای یک بیماری تهاجمی که سالانه جان بیش از ۱۰،۰۰۰ آمریکایی را می گیرد، ایجاد شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha