خودسوزی در قطار سریع السیر ژاپن 2 کشته و 20 زخمی برجای گذاشتدو تن از مسافران یک قطار سریع السیر در ژاپن پس از آن که یکی از آنها اقدام به خودسوزی کرد، کشته شدند.

سلامت نیوز: خودسوزی در قطار سریع السیر ژاپن 2 کشته و 20 زخمی برجای گذاشتدو تن از مسافران یک قطار سریع السیر در ژاپن پس از آن که یکی از آنها اقدام به خودسوزی کرد، کشته شدند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا، تلویزیون ان.اچ.کی ژاپن وقوع این حادثه را روز گذشته - سه شنبه - و زمانیکه قطار مزبور با هزار مسافر از شهر توکیو عازم شهر اوزاکا بود، اعلام کرد.

این شبکه خبری به نقل از یکی از مسوولان شرکت راه آهن شهر توکیو یادآور شد: یکی از مسافران که در واگن اول قطار حضور داشت با ریختن سوخت مایع بر روی خود اقدام به این کار کرده است.

وی بدون ذکر توضیح بیشتر در خصوص این حادثه، انگیزه خودسوزی این مرد را خودکشی دانست.

او همچنین از کشته شدن یکی دیگر از مسافران که زن بوده خبر داده است.

برخی گزارش ها که صحت آن تایید نشده، حاکی است فرد مزبور قصد داشته خود را به راننده قطار رسانده و در داخل کابین اصلی قطار اقدام به خودسوزی نماید.

پلیس ژاپن در حال تحقیق و بررسی در خصوص وقوع این حادثه است.

خودسوزی در قطار سریع السیر ژاپن 2 کشته و 20 زخمی برجای گذاشت

ان.اچ.کی همچنین اعلام کرد: پس از برخاستن دود از یکی از واگن ها، مسئولان راه آهن این کشور برنامه حرکت همه قطارهای سریع السیر خط توکیو به اوزاکا را متوقف کردند.

این شبکه خبری با نشان دادن تصاویر این قطار که دود سفیدی از آن خارج می شد، گزارش داد: در این حادثه مسافری که خودسوزی کرده بود جان باخت و دست کم 20 مسافر دیگر زخمی شدند که حال دو تن از آنها وخیم است.

روز یکشنبه گذشته نیز - 7 تیر - یک مرد میانسال ژاپنی در اعتراض به سیاست های دفاعی دولت در ایستگاه شلوغ خط آهن «شین جوکو» در توکیو اقدام به خودسوزی کرد.

قطارهای سریع السیر در ژاپن با سرعت 320 کیلومتر در ساعت حرکت می کنند.

از پنجاه سال پیش که فعالیت این قطارها در ژاپن آغاز شده، تاکنون هیچ سانحه منجر به مرگ برای مسافران آن گزارش نشده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha