رئیس سازمان سنجش درباره درخواست برخی داوطلبان آزمون دستیاری مبنی بر برگزاری این آزمون توسط سازمان سنجش گفت: سازمان سنجش این آمادگی را دارد اما اگر سازمان سنجش نیز بانی برگزاری آزمون شود باز هم شایعاتی درست می شود و نباید به خاطر شایعات آزمون را جابجا کرد.

عبدالرسول پورعباس در گفتگو با خبرنگار مهر درباره آمادگی سازمان سنجش برای برگزاری آزمون دستیاری گفت: هیچ گونه مطالعه ای در ارتباط با آزمون دستیاری نکرده ام اما تجربه نشان می دهد که معمولا داوطلبان دچار احساسات می شوند و در قضاوتهایشان عجولانه و تحت تاثیر شرایط عمل می کنند.

وی ادامه داد: کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی بررسی کرده و تایید کرده که شرایط آزمون دستیاری شرایط مساعدی بوده اما به هر صورت ممکن است داوطلبان متقاضی باشند که این آزمون را سازمان سنجش برگزار کند.

رئیس سازمان سنجش افزود: البته ممکن است اگر سازمان سنجش نیز بانی برگزاری آزمون دستیاری شود باز هم شایعاتی درست شود اما بخاطر شایعات نباید آزمون را جابجا کرد. اگر قرار باشد مجری آزمون تغییر کند باید با کار کارشناسی و مطالعه دقیق و منطقی صورت گیرد نه اینکه اگر شرایطی در کشور ایجاد شد و دو نفر سر و صدا کردند، فوری تصمیم بگیریم که برگزار کننده یک آزمون را جابجا کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha