رییس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به سخنان یکی از مسئولان استانداری مبنی بر اینکه شهرداری تهران پای خود را از روستاهای کن و سولقان بیرون بکشد گفت: شهرداری تهران بر اساس تفکر انسان دوستانه به مردم و نه بر اساس وظیفه قانونی به این مناطق کمک کرد.

سلامت نیوز:رییس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به سخنان یکی از مسئولان استانداری مبنی بر اینکه شهرداری تهران پای خود را از روستاهای کن و سولقان بیرون بکشد گفت: شهرداری تهران بر اساس تفکر انسان دوستانه به مردم و نه بر اساس وظیفه قانونی به این مناطق کمک کرد.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، مهدی چمران در یکصد و هفتاد و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران که با حضور اسماعیل نجار رییس سازمان مدیریت بحران کشور و معاون وزیر کشور برگزار شد با اشاره به حادثه اخیر سیلاب در روستاهای کن - سولقان گفت: امداد رسانی شهرداری تهران در این حادثه یک وظیفه قانونی نبود، اما وقتی کسی نیست تا کمکی انجام دهد و مسئولی پاسخگو نیست شهرداری تهران بر اساس وظیفه انسان دوستانه برای نجات هموطنان کمک می کند.


چمران با اشاره به سخنان یکی از مسئولان استانداری مبنی بر اینکه شهرداری تهران پای خود را از روستاهای کن و سولقان بیرون بکشد اظهار داشت: ما به جای درج چنین سخنانی باید از شهرداری تشکر کنیم ، مدیریت بحرانی که یک کارمند دارد چگونه می تواند بحران را مدیریت کند و حال که شهرداری بر اساس یک تفکر انسان دوستانه به شهروندان کمک می کند باید از آن تشکر کرد نه آنکه چنین سخنانی گفته شود.
وی ادامه داد: این وظیفه انسانی هر نهاد و مسئولی است که در هنگام مواقع بحرانی به هموطنان کمک کند همانطور که در وقایع بم ، زلزله آذربایجان و دیگر نقاط کشور شهرداری تهران از مسیر قانونی کمک های خود را ارائه داد.


رییس شورای اسلامی شهر تهران همچنین به موضوع حضور فابیوس وزیر امور خارجه فرانسه در ایران اشاره کرد و گفت: مسئول خون های آلوده دارد به ایران می آید و جا دارد از وی در این مورد سوال شود. این در حالی است که در پرونده خون های آلوده به همه کشورهای متضرر خسارت پرداخت شد جز ایران.
بر اساس گزارش سایت شورای شهر تهران، چمران در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: در حالی که هر روز شاهد کشتار فجیع و بی رحمانه یمنی ها توسط آل سعود هستیم پادشاه سعودی که مسئول این جنایات است با هزار نفر خدم و حشم بخشی از سواحل فرانسه را قرق کرده اند و به خوشگذرانی پرداخته اند باشد که خداوند ظلم این ظالمان را به خودشان بازگرداند.



برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha