رییس کل سازمان نظام پزشکی ایران با اشاره به حوادث تلخ اخیر برای جامعه پزشکی گفت: پزشکی در کشور ما به عنوان بی پناه ترین شغل است.

پزشکی در کشور ما بی پناه ترین شغل است

سلامت نیوز: رییس کل سازمان نظام پزشکی ایران با اشاره به حوادث تلخ اخیر برای جامعه پزشکی گفت: پزشکی در کشور ما به عنوان بی پناه ترین شغل است.


به گزارش سلامت نیوز به نقل ایرنا، علیرضا زالی روز چهارشبنه در همایش علمی انجمن پزشکان عمومی ایران افزود: حوادث تلخ اخیر که جامعه پزشکی را مکدر کرده است یک پیام روشن دارد و آن این است که جامعه پزشکی با دل نگرانی و تشویش خاطر و امنیت شغلی مواجهند.


وی اظهار داشت: باید یک پزشک از امنیت شغلی کافی برخوردار باشد چرا که پزشکان ما با شرایط سخت در هر نقطه ای از کشور فعالیت می کنند.
زالی ادامه دا:د ما برخی از پزشکانمان را به اجبار در مناطق محروم مشغول به کار می کنیم بدون اینکه امکانات، پول لازم، زیرساخت ها و امنیت کافی را برای آنان در نظر بگیریم .


رییس کل سازمان نظام پزشکی تصریح کرد: برخی از پزشکانمان در طول سال فقط چند بار می توانند خانواده خودشان را ببینند، حال این سوال پیش می آید کدام شغل در کشور این گونه است .


زالی تصریح کرد: این که ما از جامعه پزشکی حمایت می کنیم به منظور کوچک شمردن دیگر شغل ها نیست و وظیفه ما حمایت از جامعه پزشکی است .
وی خاطر نشان کرد: پزشکان ما نجیب هستند و ما باید امنیت کامل برای پزشک و پرستار داشته باشیم و امیدواریم این پیام ها را مسوولان ما درک کنند و چرا که ما نگران امنیت شغلی جامعه پزشکی هستیم چون با به خطر افتادن امنیت پزشکان امنیت مردم نیز به خطر می افتاد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha