شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۴

دادستان سابق تهران لحظاتی قبل وارد دادگاه کیفری یک تهران شد. ششمین جلسه رسیدگی به اتهامات سعید مرتضوی قرار است امروز (شنبه) -10 مردادماه- در شعبه 9 دادگاه کیفری یک تهران به ریاست قاضی محمدی‌کشکولی برگزار شود.

سلامت نیوز:دادستان سابق تهران لحظاتی قبل وارد دادگاه کیفری یک تهران شد. ششمین جلسه رسیدگی به اتهامات سعید مرتضوی قرار است امروز (شنبه) -10 مردادماه- در شعبه 9 دادگاه کیفری یک تهران به ریاست قاضی محمدی‌کشکولی برگزار شود.


جلسه قبلی این پرونده قرار بود سوم مرداد ماه برگزار شود که به گفته رییس دادگاه به دو دلیل تجدید شد؛ نخست اینکه آقای مرتضوی با تاخیر و بعد از اعلام ختم جلسه حضور پیدا کرد و دیگر اینکه پاسخ استعلاماتی که قبلا از سازمان تامین اجتماعی صورت گرفته بود، نرسیده بود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، قاضی محمدی‌کشکولی در جمع خبرنگاران گفته بود که با توجه به اینکه پاسخ استعلامات در تصمیم دادگاه موثر است، وقت رسیدگی را برای ساعت 9 صبح روز شنبه 94/5/10 تجدید کردیم.

قاضی کشکولی عنوان کرده بود که برای جلسه بعدی وزیر تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعی به عنوان مطلع در رابطه با پاسخ استعلامات و مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی برای رفع ابهام در مورد شکایتی که صورت گرفته دعوت شده‌اند.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha