وزیر آموزش و پرورش از تشکیل 5 جلسه از کمیته معیشت و منزلت معلمان به ریاست نائب رئیس مجلس شورای اسلامی خبر داد.

سلامت نیوز: وزیر آموزش و پرورش از تشکیل 5 جلسه از کمیته معیشت و منزلت معلمان به ریاست نائب رئیس مجلس شورای اسلامی خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایلنا، علی اکبر فانی در سی و دومین اجلاس روسای آموزش و پرورش سراسر کشور که هم اکنون در برج میلاد تهران در حال برگزاری است با اشاره به اینکه شهید رجائی بنیانگذار این اجلاس سالانه بود، اظهار کرد: در این اجلاس چندین هدف شامل اجرای سند تحول در برنامه ششم توسعه، پروژه مهر و هماهنگی برای بازگشایی مدارس  و اجرای طرح رتبه بندی معلمان  از مهر 94، دنبال می شود.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه طرح رتبه بندی معلمان برای اولین بار در حوزه تعلیم و تربیت اجرا می شود، از تلاشها و همکاریهای مجلس تشکر کرد و افزود: در جلسه غیر علنی مجلس مقرر شد در ارتباط با معیشت معلمان و مشکلات اعتباری کمیته مشترکی بین مجلس،‌دولت ، سازمان مدیریت و آموزش و پرورش تشکیل شود.

وی ادامه داد: تاکنون 5 جلسه این کمیته مشترک با مدیریت نائب رئیس مجلس تشکیل شده و امیدوارم گام های موثری برای معیشت معلمان برداشته شود.

فانی با تشکر از رای اعتماد مجدد مجلسی ها به وی اظهار داشت: این رای تکلیف مضاعفی را بر دوش بنده و مدیران آموزش و پرورش قرار داد تا از این فرصت برای اعتلای نظام تعلیم و تربیت استفاده کنیم.

وی در ادامه ،افزود : امیدوارم سند تحول و اجرای نقشه راه این سند، که روز گذشته رونمایی شد، بتواند تحولی در آموزش و پرورش ایجاد کند و بتوانیم  راهکارهای آن را در قالب این نقشه که البته تا سال 99 آن را پیش بینی کرده ایم، به موفقیت برسانیم تا آرزوی دیرینه ای که ایجاد یک تحول بنیادین بر اساس فلسفه اسلامی است، محقق شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha